حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

با حضور فرمانده‌ سپاه امام‌سجاد(ع) هرمزگان؛

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی‌آباد معرفی شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی‌آباد معرفی شد

آئین تکریم و معارفه فرمانده ناحيه مقاومت بسیج سپاه شهرستان حاجی آباد با حضور فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز، سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد ع استان هرمزگان در این آئین که با حضور خانواده‌های شهدا و بسیجیان در سالن شهید مجید حسن‌زاده حاجی‌آباد برگزار شد ضمن محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: رژیم موقت صهیونیستی به زنان و کودکان بی‌دفاع سرزمین فلسطین هم رحم نمی‌کند و حتی بیمارستانی که محل درمان بیماران است را بمباران می‌کند که در هیچ جای دنیا و در هیچ جنگی به این شدت از خباثت و کودک‌کشی دیده نشده بود که این رژیم جعلی به آن دست زد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در روزهای اخیر گفت: به لطف الهی و به برکت خون ریخته شده مظلومان فلسطینی، به زودی رژیم منحوس صهیونیستی به دست جبهه مقاومت، حزب الله و جامعه اسلامی نابود خواهد شد و این وعده خداوند است که محقق خواهد شد و به زودی ما در قدس نماز خواهیم خواند.

 

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان افزود: مردم ایران و جهان اسلام در چند روز اخیر آمادگی خود را برای مبارزه با رژیم کدوک کش صهیونیستی اعلام کرده اند و ما نیز اعلام میداریم که بسیجیان، سبز پوشان سپاه و نیروهای مؤمن و انقلابی استان هرمزگان آماده اند که اگر رهبر معظم انقلاب دستور صادر کنند، رژیم صهیونیستی را به زباله‌دان تاریخ خواهیم فرستاد.

در این مراسم، از خدمات و اقدامات چندین ساله محمد سالاری تقدیر، و سجاد دهقانی به عنوان فرمانده ناحيه مقاومت بسیج سپاه شهرستان حاجی‌آباد معرفی شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از