حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

فرمانده جدید انتظامی شهرستان سیریک معرفی شد

فرمانده جدید انتظامی شهرستان سیریک معرفی شد

محمد رستمی به‌عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان سیریک معرفی شد.

به  گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز، مهرداد مشوق جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان سیریک اظهار کرد: امنیت جامعه و شهرستان سیریک حاصل تلاش های نیروهای انتظامی است، که امروز کشورمان و این شهرستان از امنیت خوبی برخوردار است.

 

وی افزود: مجموعه فراجا در سطح کشور بر اساس قانون و تکلیف و وظیفه‌ای که دارد همواره به دنبال نظم بخشیدن به جامعه است، و مبارزه با مفسدان و هر کسی که بدنبال بهم زدن این نظم در جامعه بوده است و در کنار این مهم نیز وظیفه آموزش و آگاهی‌بخشی نیز غفلت نشده است.

 

مشوق با بیان اینکه، امروز جامعه به یک همدلی، همراهی، همبستگی و نگاه مثبت احتیارج دارد، افزود: جامعه باید با اتحاد و همدلی در یک مدار و ریل با هدف توسعه، پیشرفت و ایستادگی در برابر دشمنان که نهایتاً اقتدار نظام است حرکت کند.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان نیز تصریح کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پلیس جامعه محور است و یکی از اهداف نیروی انتظامی رسیدن به پلیس تراز انقلابی است که همان خدمت گذاری به مردم و برقراری امنیت و آرامش در جامعه است.

 

وی با بیان اینکه امنیت پایه توسعه و رفاه یک کشور محسوب می شود اظهارداشت: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است که در جامعه امنیت ایجاد کند.

 

در این مراسم از زحمات فرهاد چراغی تقدیر و محمد رستمی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان سیریک معارفه شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از