حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

نماینده مردم شرق هرمزگان خبر داد:

عرضه کارت سوخت آزاد در ۳ جایگاه میناب

عرضه کارت سوخت آزاد در ۳ جایگاه میناب

نماینده مردم شرق هرمزگان از ارائه کارت سوخت آزاد در سه جایگاه عرضه سوخت شهرستان میناب خبر داد و گفت: پس از پیگیری و گفتگو با فرماندار و رئیس شرکت نفت، مشکل کارت سوخت آزاد در میناب پس از گذشت یک سال برطرف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ به نقل از صبح ساحل، حدود یک سال پیش بود که کارت سوخت‌های آزاد در جایگاه‌های عرضه سوخت جمع‌آوری شد و موجی از صف‌های طولانی از خودروهای خواهان بنزین آزاد را به راه انداخت. مردم در برخی شهرها از جمله شهرستان میناب از نبود کارت سوخت آزاد در جایگاه‌های عرضه سوخت معترض شدند. مردمی که در شهرستان میناب کارت سوخت نداشتند یا رهگذر بودند نمی‌توانستند بنزین آزادی را تهیه کنند! پس از پیگیری و تلاش‌های «عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی»، نماینده مردم شرق هرمزگان از فرماندار میناب و مسئولان دیگر درنهایت از روز شنبه، ۶ مردادماه کارت سوخت آزاد در سه جایگاه عرضه سوخت در میناب قرار گرفت تا از این‌ پس مردم دیگر مشکل کمبود سوخت نداشته باشند.

عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی، نماینده مردم شرق هرمزگان گفت: همه ایران کارت سوخت آزاد در جایگاه‌های عرضه سوخت عرضه می‌شد؛ برای مثال؛ در شهرستان بندرعباس ورودی و خروجی شهر کارت سوخت آزاد عرضه می‌کند؛ اما در شهرستان میناب از سال گذشته هیچ کارت سوخت آزادی نبوده و مردم برای سوخت‌گیری دچار مشکل می‌شدند. در نهایت پس از پیگیری و گفتگو با فرماندار و رئیس شرکت نفت موفق به عرضه کارت سوخت آزاد در شهرستان میناب شدیم.

 وی ادامه داد: در یک سال گذشته، مردم برای أخذ سهمیه آزاد باید به فرمانداری مراجعه می‌کردند و در صورت تأیید با گرفتن نامه تأییدیه می‌توانستند سوخت‌گیری آزاد انجام دهند؛ اما در حال حاضر؛ برای سه جایگاه در شهر میناب کارت بنزین آزاد اختصاص پیدا کرد.

نماینده مردم شرق هرمزگان بیان کرد: شهروندان می‌توانند از جایگاه‌های سوخت ایثارگران واقع در خروجی میناب به سمت سیریک و جاسک، جایگاه خرم دشت تیرور واقع در خروجی میناب به سمت بندرعباس و جایگاه قلعه معلم محله احمدآباد واقع در بلوار خلیج‌فارس شهر میناب از بنزین آزاد بهره‌مند شوند.

هاشمی نخل ابراهیمی هدف از عرضه کارت سوخت آزاد را کاهش صف‌های طولانی و افزایش رفاه مردم در سوخت‌گیری خواند، ادامه داد: مردم می‌توانند در تمام جایگاه‌ها از طریق کارت سوخت شخصی خود سوخت‌گیری کنند و محدودیتی از این نظر ندارند. همچنین سوخت بنزین و گازوئیل به‌اندازه کافی در شهرستان میناب موجود است و مردم این شهرستان هیچ‌گونه دغدغه‌ای در مورد تأمین سوخت مورد نیاز خود نداشته باشند.

گفتنی است که در این سه جایگاه برای هر خودرو شخصی، ۳۰ لیتر و موتورسیکلت ۷ لیتر بنزین آزاد توزیع می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از