حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/06/11 | 2024/09/01

Logo

امام جمعه جاسک تأکید کرد:

ضرورت حضور همراه با بصیرت مردم در انتخابات

ضرورت حضور همراه با بصیرت مردم در انتخابات

امام جمعه شهرستان جاسک با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: شرکت همراه با بصیرت مردم ایران در پای صندوق‌های رأی برای انتخاب نماینده اصلح، ضروری است.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی  پایگاه تحلیلی «هرمز »؛ حجت‌الاسلام والمسلمین عباس ذاکری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ضمن تشکر از حضور مردم در مراسم راهپیمایی ۲۲بهمن، گفت: این حضور حماسی هم مصونیت‌بخش کشور در برابر تهاجم ترکیبی دشمنان و هم نقطه قوت و اتکایی برای مسئولان است تا با پشتیبانی ملت و با عزم راسخ برای گره‌گشایی از مشکلات اقدام نمایند، در گفتمان جمهوری اسلامی این مردم‌اتد که کارگزاران و طراح اصلی میدان سیاست هستند.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص نقش خواص در جامعه اشاره کرد و افزود: خواص کسانی هستند که قدرت تشخیص و شجاعت در اقدام دارند، این قشر از جامعه، عنصر شتاب‌دهنده در جامعه هستند. خواص در جامعه ما در اقلیت نیستند، دشمن تلاش می‌کند نقش شتاب‌دهندگی خواص را با ایجاد تردید و تعلل بگیرد، لذا اگر خواص غفلت کنند ضربه خواهیم خورد.

 امام جمعه شهرستان جاسک به تشریح شاخصه‌های نماینده انقلابی پرداخت و پایبندی به احکام اسلام، اعتقاد به اسلام و اجرای احکام آن، عدم گرایش به دشمنان و همچنین عدم تمایل به دنیا و مادیات را از جمله این شاخصه‌ها برشمرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ذاکری در ادامه از اهداف نتانیاهو از حمله به رفح کقت: شهر رفح جنوبی‌ترین نقطه در نوار غزه و متصل به مرزهای مصر است، گذرگاه رفح یکی ار بزرگترین مبادی تامین کالا و سفرساکنان غزه است. صهیونیست‌ها پیش از این با حمله به شمال و مرکز غزه باعث کوچ موقت ساکنان این منطقه به رفح شده وحتی آن را تشویق کرده بودند. اگر رژیم به این منطقه حمله کند مسیر انتقال کالا از مصر به غزه بسته خواهدشد. صهمیونیست‌ها میدانند حمله به رفح مناقشات زیادی دارد. هرچند نتانیاهو این حمله را برای کسب نتیجه نهایی در جنگ حیاتی دانسته است اما احتمالا قصد دارد با ایجاد سروصدا پیرامون رفح با توسعه بیش از پیش ابعاد سیاسی جنگ آن را بدیل میدان نظامی تبدیل کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه انتخابات برای مردم دارای فرایض است، تصریح کرد: شرکت و مشارکت حداکثری در انتخابات سبب تضمین و استمرار امنیت ملی، اقتدار کشور، تضمین پیشرفت کشور و عزت بخشیدن به ایران و ایرانی خواهد شد.

امام جمعه شهرستان جاسک همچنین گفت: حضور همراه با بصیرت مردم ایران در پای صندوق‌های رأی برای انتخاب نامزدهای اصلح ضروری است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از