حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

نوه شهیده فاطمه نیک:

صهیونسیت‌ها نشان دادند از حیوان هم پست‌تر هستند

صهیونسیت‌ها نشان دادند از حیوان هم پست‌تر هستند

نوه شهیده فاطمه نیک با اشاره به جنایات اخیر رژیم منحوس صهیونیستی در غزه گفت: صهیونسیت‌ها نشان دادند از حیوان هم پست‌تر هستند.

محدثه گلزاری، ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ با اشاره به مظلومیت کودکان و زنان غزه که در چند ماه اخیر به شهادت رسیدند، گفت: ثمره خون این شهدا به زودی آزادی قدس و آزادی مردم مظلوم غزه خواهد بود.

وی، روز قدس را یادگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) عنوان کرد و افزود: روز قدس به نمادی از مقاومت، خروش مردم مظلوم علیه ظالم و همچنین نمادی از وحدت مسلمانان جهان علیه رژیم کودک‌کش صهیونسیتی تبدیل شده است.

نوه شهیده فاطمه نیک ادامه داد: همانطوری که امام راحل فرمودند؛ اسرائیلی غده سرطانی است که باید از بین برود، و ما کوچکترین کاری که می‌توانیم انجام بدهیم حضور در راهپیمایی روز قدس برای اعلام انزجارمان از اسرائیل و همبستگی‌مان با مردم مظلوم اما مقاوم فلسطین است، ما با حضورمان در این صحنه مهم و سرنوشت‌ساز به مردم غزه اعلام می‌داریم که در کنارشان هستیم و از آنان حمایت می‌کنیم و همراهشان هستیم، شاید این کمترین کاری باشد که برای دلگرمی مردم مقاوم غزه میتوانیم انجام دهیم، بدون شک، آنان از حضور پرشور مردم مسلمان دنیا در راهپیمایی روز قدس، دلگرم شده و محکم‌تر به پای آرمان‌های خود می‌ایستند.

گلزاری بیان کرد: امروزه مسئله فلسطین، قدس و مظلومیت مردم غزه فقط یک مسئله دینی و مذهبی برای ما نیست، بلکه مسئله انسانیت است، رژیم کودک‌کش صهیونسیتی طی چند ماه اخیر نشان داد که از حیوان هم پست‌تر است و تمام مردم آزاده دنیا این را به خوبی درک کردند.

وی در ادامه افزود: درحال حاضر چهره خبیث و کثیف صهیونیست‌ها برای هیچ کسی پوشیده نیست و هیچ انسان آزاده‌ای در این دنیا نیست که شدت شقاوت و پستی رژیم کودک‌کش صهیونسیتی برایش آشکار نشده باشد.

نوه شهیده فاطمه نیک گفت: امروز روز قدس صرفاً برای ما مسلمانان نیست بلکه هر انسان آزاده‌ای در جای جای این دنیا در قدس، به حمایت از مردم فلسطین از جا برمی‌خیزد و در راهپیمایی این روز جهانی شرکت می‌کند و صدای مردم مظلوم فلسطین است.

گلزاری بیان داشت: رژیم‌ منحوس صهیونیستی علیرغم همه جنایاتی که در این سال‌ها علیه مردم مقاوم غزه مرتکب شد اما استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار و نوچه‌هایش در منطقه، تمام تلاششان این بود که صدای مردم مظلوم فلسطین و غزه به جایی نرسد و کسی از جنایاتی که در این منطقه رخ می‌دهد مطلع نشود، ولی تدبیر امام راحل برای نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به روز جهانی قدس و تظاهرات و راهپیمایی‌هایی که در سرتاسر دنیا هر ساله نسبت به سال قبل، پرشورتر و گسترده‌تر برگزار، و هر سال به تعداد کشورهای برگزار کننده افزوده می‌شود باعث شده مردم دنیا از جنایات و اتفاقاتی که در غزه رخ می‌دهد باخبر شوند.

وی همچنین گفت: امام خمینی (ره)، فلسطین را پاره تن اسلام خواندند لذا ما امت مسلمان، تا آزادی کامل قدس و رهایی مردم مظلوم غزه از چنگال صهیونیست‌های کودک‌کش، هر ساله، پرشورتر و مصمم‌تر در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت خواهیم کرد تا دلگرمی برای مردم داغدیده فلسطین و غزه مقاوم باشیم‌.

نوه شهیده فاطمه نیک ادامه داد: هرچه این راهپیمایی پرشورتر برگزار شود، پیام رساتری برای مستکبران جهان و صدایی از طرف مسلمانان جهان خواهد بود که نشان می‌دهد ما تا پای جان، به پای آرمان‌هایمان و آزادی قدس شریف خواهیم ایستاد.

گلزاری با بیان اینکه روز جهانی قدس امسال نسیت به سال‌های گذشته، تفاوت فراوانی دارد، تصریح کرد: در چند ماه اخیر،جنایاتی را از صهیونیست‌ها در غزه دیدیم که دل هر انسان آزاده‌ای را به درد آورد، این وحشی‌گری‌های صهیونیست‌ها سبب شد تا هر انسان آزادی اگر تا کنون حواسش به مردم غزه نبود و یا از اتفاقاتی که در غزه رخ می‌داد بی‌اطلاع بود، آگاه شود، در این چند ماه اخیر، چهره واقعی اسرائیل خبیث، آمریکای جنایتکار و نوچه‌هایش در منطقه برای همه مردم دنیا آشکار شد.

گفتنی است، شهیده فاطمه نیک که در دوران دفاع مقدس هشت تن از محارمش از جمله پسران، برداران، برادرزاده و خوارزاده‌هایش به شهادت رسیده بودند و همواره آرزوی شهادت در دل داشت، خداوند در نهم مردادماه ١٣٦٦ در جوار خانه خدا هنگامی که شعار اعلام برائت از مشرکین را سر می‌داد، شهادتنامه وی را امضا کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از