حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

صبح امروز؛

صبحگاه مشترک نیروی انتظامی در میناب برگزار شد

صبحگاه مشترک نیروی انتظامی در میناب برگزار شد

هم‌زمان با سومین روز هفته انتظامی (۱۳ تا ۱۹) صبحگاه مشترک نیروی انتظامی و نظامی با حضور مسئولان شهرستان میناب در فرماندهی انتظامی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی هرمز؛ فرمانده انتظامی شهرستان میناب روز شنبه در آیین برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در میناب اظهار کرد: نیروی انتظامی مظهر قدرت و امنیت در جامعه است.

 


سرهنگ عباس قاسمی اظهار داشت: در یک سال گذشته قریب ۱۲ تن مواد مخدر کشف و ضبط شده است و نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد افزایش کشفیات داشته این که از تلاش‌های بی‌وقفه پلیس انتظامی میناب است.

 


وی خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته شهروندان مینابی با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته‌اند که ۲۷ هزار و ۵۹۸ بار تماس داشته‌اند که تعداد ۲ هزار و ۳۹۴ تماس تلفنی عملیاتی شده است.

 


 قاسمی بیان داشت: با تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی در شهرستان میناب جرایم خشن وجود ندارد و شاهد امنیت و آرامش در تمام زمینه‌ها وجود دارد.


 

رئیس دادگستری شهرستان میناب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و هفته وحدت و از زحمات نیروی انتظامی در شهرستان تقدیر نمودند.


 

علی بلادر در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی با اشاره به اینکه امنیت حیاتی‌ترین نیاز جامعه برای پیشرفت و تعالی است، گفت: نیروهای مسلح و انتظامی این آرامش و امنیت را در جامعه برقرار می‌کنند.


 

وی یادآور شد: امروز پلیس به‌عنوان مظهر اقتدار جمهوری اسلامی جلوه‌ای زیبایی از رویکرد مردم‌محوری، مقتدرانه و شجاعانه فرزندان این مرزوبوم را به نمایش گذاشت.

 


 حسین رئیسی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی حوزه شرق ضمن گرامیداشت هفته انتظامی از تلاش‌ها و ایجاد امنیت و آرامش برای شهروندان تقدیر و تشکر نمودند.
 

 در پایان از خانواده‌های شهدا، جانبازان، کارکنان بازنشسته انتظامی و جمعی از کارکنان، کارکنان انتظامی نمونه تجلیل شد.

 

انتهای خبر/

 


 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از