حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

قدردانی حافظان خلیج فارس از مدافعان امنیت؛

شیعه و سنی از اقدام سپاه تقدیر کردند

شیعه و سنی از اقدام سپاه تقدیر کردند

شیعه و سنی هرمزگانی از اقدام سپاه تقدیر کردند و برای حافظان امنیت آرزوی صحت و سلامتی کردند.

علی رئیسی در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛  با بیان اینکه در انقلاب اسلامی هیچ گاه خون شهدا پایمال نخواهد شد، اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از مکتب حاج قاسم می‌ترسند و زائران آن را به صورت مظلومانه به شهادت رساندند.

 

این شهروند بندرعباسی ادامه داد: از روزی که خبر شهادت حمله تروریستی کرمان را شنیدیم همه منتظر انتقام سخت بودیم که فضل الهی بامداد امروز سبزپوشان سپاه دلمان را خوش کردند.

 

رئیسی تصریح کرد: اقدامات سربازان امام زمان(عج) در سپاه پاسداران شجاعانه، مقتدرانه و هوشمندانه بوده است و ما کمال تشکر را از آنها داریم.

 

اتحاد برای امنیت در کشور ما برقرار است

 

ماهیگیر نیز در گفتگو با خبرنگار ما ضمن ابراز خرسندی از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمنان نظام و انقلاب باید بدانند ایران اسلامی به چنان قدرتی رسیده که جواب محکم و قاطعی به هر گونه دست درازی آنها خواهد داد.

 

این برادر اهل سنت اهل شهرستان سیریک ادامه داد: برادران ما در نیروهای مسلح با اتحاد و همدلی دشمنان نظام و انقلاب را نابود خواهند ساخت و ما نیز اقدام سپاه پاسداران را ارج می‌نهیم و از پاسداران عزیز تشکر می‌کنیم.

 

خدا دل پاسداران را شاد کند که دل شادمان کردند

مریم سخایی نیز در گفتگو با خبرنگار ما مطرح کرد: ما از کنار دریای خلیج فارس انزجار خود را داعشی‌های و اسرائیل غاصب اعلام می‌کنیم و امیدواریم به زودی زود این آدمکش‌ها نابود شوند.

 

این شهروند بندرلنگه‌ای تصریح کرد: حرکت عظیم پاسداران انقلاب اسلامی در برابر انتقام حمله تروریستی به کرمان دل همه ما را شاد کرد خداوند نیز دل این سبزپوشان انقلاب را شاد کند.

 

انتقام از دشمنان دل تمام آزادی خواهان را شاد کرد

 

مژگان رحیمی نیز در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ایران اسلامی کشور شیر شیران و جوانمردان غیوری است که برای ناموس و وطن خود حاضرند در مقابل تمامی دشمنان در هر کجای عالم که باشند بایستند.

این بانوی اهل سنت هرمزگانی ادامه داد: اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و انتقام گرفتن از عاملان حادثه تروریستی کرمان نه تنها ملت ایران را خوشحال کرد بلکه تمام آزادی‌خواهان جهان از این موضوع خرسند هستند.

 

رحیمی خاطرنشان کرد: ما از سبزپوشان سپاه انقلاب اسلامی ممنون هستیم و خداقوت به آنها عرض می‌کنیم.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از