حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

دبیر ستاد انتخابات استان هرمزگان:

برگزاری مناظره‌ها سبب انتخاب اصلح می‌شود

برگزاری مناظره‌ها سبب انتخاب اصلح می‌شود

دبیر ستاد انتخابات استان هرمزگان با اشاره به برگزاری مناظره‌های کاندیداهای انتخابات گفت: حضور کاندیداها در صدا و سیما سبب انتخاب اصلح می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ محمد جواد خجسته در حاشیه بازدید از ضبط برنامه مناظره انتخابات حوزه شرق استان هرمزگان، به فعالیت ۱۴۵۱ شعبه اخذ رأی در استان اشاره کرد و گفت: به منظور برگزاری انتخابات پرشور و سالم و خلق صحنه‌های بی‌نظیر توسط مردم، تمام مجموعه استان هرمزگان به میدان آمده‌اند.

وی همچنین با اشاره به احراز صلاحیت ۱۱۴ داوطلب کرسی نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی، افزود: یکم اسفندماه، نتیجه نهایی ارزیابی‌های شورای نگهبان به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

دبیر ستاد انتخابات استان هرمزگان با اشاره به فعالیت ۱۴۵۱ شعبه اخذ رأی، خاطرنشان کرد: تمام مجموعه استان هرمزگان برای برگزاری یک انتخابات پرشور و سالم به میدان آمده‌اند تا صحنه‌های بی‌نظیری توسط مردم خلق شود.

خجسته با بیان اینکه از سوم اسفندماه، زمان تبلیغات به صورت رسمی آغاز خواهد شد، تصریح کرد: داوطلبان می‌توانند از سوم تا نهم اسفندماه اقدام به انجام تبلیغات در چارچوب تعیین شده کنند.

خجسته همچنین به خلاقیت سازمان صدا و سیما برای برگزاری انتخابات پر شور، اشاره و بیان کرد: حضور کاندیداهای انتخابات در صدا و سیما علاوه بر ایجاد شور و نشاط انتخاباتی، باعث انتخاب اصلح خواهد شد.

وی تأکید کرد: کاندیداهای انتخاباتی از فرصت حضور در تلویزیون برای ارائه برنامه‌های خود نهایت استفاده را ببرند تا بتوانند افکار عمومی را برای حضور پای صندوق‌های رأی متقاعد کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از