حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

امام‌جمعه شهرستان پارسیان:

شورای نگهبان امین نظام اسلامی است

شورای نگهبان امین نظام اسلامی است

امام‌جمعه پارسیان گفت: شورای نگهبان و افراد مؤمن و مخلص آن، امین نظام اسلامی هستند.

 به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبری پایگاه تحلیلی «هرمز»، حجت‌الاسلام و المسلمین جواد اسماعیل‌نیا، ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه در مصلای امام خامنه ای (مدظله‌العالی) برگزار شد، اظهار کرد: مجالس عزای حسینی نمونه کاملی از شعائر الله است که در آن مردم به یاد خدا می‌افتند، به اصلاح نفس می‌پردازند و ولایت و امامت که روح حاکم بر همه دیگر شعائر است تبلیغ و تبیین می‌شود و ضرورت دارد مردم مؤمن ضمن پرشورتر برگزارکردن مجالس تاسوعا و عاشورا سیره اباعبدالله را پیشه خود سازند.

وی، سالروز تأسیس شورای نگهبان اشاره و از افرادی که در دفتر نظارت شورای نگهبان شهرستان فعالیت می‌کنند تشکر و آن شورا را نگهبان و امین نظام اسلامی شمرد.

 امام جمعه شهرستان پارسیان به مقام اسرا و مفقودین ادای احترام کرد و ضمن تسلیت سالروز شهادت امام سجاد(ع) به نقش بی‌بدیل ایشان در حفظ و تقویت مکتب اهل‌بیت در سال‌های سخت بعد از عاشورا اشاره کرد و از مردم خواست صحیفه سجادیه که به زبور آل محمد معروف است در مساجد و منازل خوانده شود و از این گنج بی‌پایان بیشتر استفاده نمایند.

 اسماعیل‌نیا به گرمای هوا و بالارفتن مصرف برق اشاره نمود و گفت: ضروری است برای پیشگیری از قطعی برق و نیفتادن در اسراف و تبذیر که حرام الهی است همه خانواده‌ها و ادارات نسبت به‌صرفه‌جویی در مصرف برق و خاموش‌کردن کولرهای اضافی اقدام نمایند.

وی به انتخابات ریاست‌جمهوری اشاره کرد و ضمن گرامیداشت یاد شهید جمهور آیت‌الله رئیسی گفت: حدود ۵۵ میلیون رأی در دو جمعه پیاپی رأی به‌نظام اسلامی و رأی به ولایت‌فقیه بود و برنده اصلی انتخابات مردم شریف هستند و ایرانیان یک‌بار دیگر مردم‌سالاری دینی را به رخ جهانیان کشاندند.

وی در پایان افزود: برای رئیس‌جمهور منتخب آرزوی موفقیت داریم، امیدوارم با عمل‌کردن به فرمایشات رهبر معظم انقلاب استفاده از تجارب و اندیشه‌های دلسوزان نظام در مسیر خدمت خالصانه به مردم گام بردارند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از