حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

فرمانده انتظامی استان هرمزگان:

شهید پناهی‌فر شمشیری برنده در برابر خلاف بود

شهید پناهی‌فر شمشیری برنده در برابر خلاف بود

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه شهید پناهی‌فر، شمشیری برنده در برابر خلاف بود، گفت: وی فرماندهی لایق و با کفایت بود و در صحنه عملیات آرامش خاصی داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز، سردار جاویدان فرمانده فراجا استان هرمزگان در آیین تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید سعید پناهی‌فر ضمن تبریک شهادت یکی از خادمین ولایت، خدمت مردم خوب استان هرمزگان اظهار کرد: مجموعه نیروهای مسلح استان هرمزگان داغدار شهادت یک نیروی فداکاری است که منشاء خیر و برکت، منشأ اخلاق و الگوی مبارزه با خلافکاران بوده است.

 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه شهید پناهی‌فرد شمشیری برنده در برابر خلاف بود، افزود: فرماندهی دلیل، لایق و با کفایت بود، یک تنه خودش یک گروهان و یک گردان بود، در صحنه عملیات آرامش خاصی داشت که نشان توکل وی به خداوند سبحان بوده است.

 

سردار جاودان گفت: روح بلند آن شهید نظاره گر بوده و در این مجلس حضور دارد، شهید پناهی‌فرد در زمانی که عیادی استکبار در شهر بندرعباس می‌خواستند نظم و امنیت شهر را بهم بریزند، مردانه مبارزه کرد و نگذاشت امنیت این شهر خدشه دار شود.

 

وی ادامه داد: شهید بزرگوار با شرافت و صلابت زندگی کرد و با اقتدار خدمت کرد و مثل یاران اباعبدالله الحسین(ع) جان خود را فدا کرد.

 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح‌ کرد: می‌دانیم که روح این شهید بزرگوار بر سر سفره اربابش منعم است و اما شرمنده خانواده این شهید بزرگوار هستیم. در برابر مشیت الهی تسلیم هستیم و این لباس شهادت برازنده قامت باصلابت ایشان بود.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از