حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور؛

شهرآورد هرمزگان با پیروزی فولاد به پایان رساند

شهرآورد هرمزگان با پیروزی فولاد به پایان رساند

تیم فولاد هرمزگان در هفته نهم و پایانی نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های کشور در شهرآورد هرمزگانی‌ها طی یک رقابت دیدنی، تیم همشهری خود، شهرداری بندرعباس را با نتیجه چهار بر سه شکست داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ به نقل از ایرنا؛ تیم فولاد هرمزگان شامگاه یکشنبه در چارچوب هفته نهم در ورزشگاه ساحلی غدیر بندرعباس، به دیدار همشهری خود شهرداری بندرعباس رفت.

در وقت نخست، تیم فولاد هرمزگان خیلی زود توسط «علی میرشکاری» به گل رسید. برتری فولاد هرمزگان ادامه یافت و «روح‌الله صفا» گل دوم را در دروازه شهرداری بندرعباس جای داد تا فولاد برتری خود را به رخ حریف بکشد.

در وقت دوم، تیم شهرداری بندرعباس به خود آمد و «سجاد عبدالله‌پور» و «فاروق درا» دو بار موفق به گشودن دروازه تیم فولاد هرمزگان شدند اما هنوز یک دقیقه از خوشحالی شاگردان مجتبی ذاکری نگذشته بود که «موحد محمدپور» فولادی‌ها را به سومین گل رساند تا وقت دوم بازی سه بر دو به نفع تیم فولاد هرمزگان به پایان برسد.

در وقت سوم، برتری تیم فولاد هرمزگان ادامه داشت و «رضا امیری» در یک فرصت مناسب زیباترین گل این دیدار را به ثمر رساند.

«عماد عباسی» از نقطه پنالتی گل سوم را برای شهرداری بندرعباس ثمر رساند تا فاصله تیم شهرداری با همشهری اش کمتر شود اما تلاش تیم شهرداری برای کشاندن بازی به تساوی ثمری نداشت و بازی با نتیجه چهار بر سه به نفع تیم فولاد به پایان رسید.

فولاد هرمزگان با این پیروزی در جایگاه دوم جدول لیگ برتر فوتبال ساحلی قرار گرفت.

این رقابت را که جمعی از مسوولان ورزشی استان و هواداران دو تیم تماشاگر آن بودند، بهمن آزادگان، جواد فلاحی، حمید مستاجران و مهدی صادقی، قضاوت کردند.

نماینده فدراسیون کیومرث آزادی، نماینده ویژه این بازی عدنان مدنی و علی شریفات ناظر داوری بودند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از