حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

کارشناس هواشناسی هرمزگان:

شناورهای سبک در تنگه هرمز بااحتیاط تردد کنند

شناورهای سبک در تنگه هرمز بااحتیاط تردد کنند

کارشناس هواشناسی هرمزگان گفت: امروز به‌ویژه در ساعات صبح تا ظهر افزایش باد شرقی - جنوب شرقی در دریای عمان و محدوده تنگه هرمز پیش‌بینی می‌شود. توصیه می‌شود تردد شناورهای سبک و صیادی طی این ساعات بااحتیاط صورت پذیرد.

مرضیه سی‌سی پور در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» اظهار کرد: طی روز جاری، افزایش باد جنوب شرقی در تنگه هرمز و دریای عمان و در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات رشد ابر همراه با رگبار پراکنده باران و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.
 وی عنوان کرد: امروز به‌ویژه در ساعات صبح تا ظهر افزایش باد شرقی - جنوب شرقی در دریای عمان و محدوده تنگه هرمز پیش‌بینی می‌شود. توصیه می‌شود تردد شناورهای سبک و صیادی طی این ساعات بااحتیاط صورت پذیرد.
کارشناس هواشناسی هرمزگان تصریح کرد: در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات استان، رشد ابر و رگبار پراکنده باران و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود. توصیه می‌شود از صعود به ارتفاعات و قرارگیری در حریم و بستر رودخانه‌های فصلی خودداری گردد. در سایر نقاط که شرایط بارشی مهیا نیست، بروز ناپایداری موقتی به‌صورت تندباد لحظه‌ای و گرد و غبار محتمل خواهد بود.
سی‌سی پور افزود: این شرایط جوی و دریایی تا اوایل هفته آینده تداوم خواهد داشت و به لحاظ دمایی افزایش نسبی یک تا دودرجه‌ای دما در استان پیش‌بینی می‌شود.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از