حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/06/12 | 2024/09/02

Logo

شناخت گل‌محمدی پرسپولیس را به دردسر انداخت

شناخت گل‌محمدی پرسپولیس را به دردسر انداخت

بازیکن پیشین پرسپولیس معتقد است، شناخت خوبی که یحیی گل‌محمدی از سرخپوشان داشت، شاگردان گاریدو را در دیدار مقابل فولاد به دردسر انداخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ به نقل از تسنیم؛ مرتضی کرمانی‌مقدم درباره نخستین بُرد پرسپولیس در لیگ بیست و چهارم که مقابل فولاد خوزستان رقم خورد، اظهار داشت: پرسپولیس در شروع بازی، یک تیم سردرگم بود و وقفه‌های مسابقه هم باعث می‌شد که بازی تیم گاریدو شکل نگیرد. از سوی دیگر با شناختی که یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس داشت در ابتدای بازی تمام برنامه‌های شاگردان گاریدو خنثی می‌شد و تیم به دردسر افتاده بود. فولادی‌ها خیلی خوب پرس می‌کردند و هر بازیکن پرسپولیس صاحب توپ می‌شد به‌سرعت یکی دو بازیکن فولاد مقابل آنها ظاهر می‌شدند و این باعث شده بود که پرسپولیس در اکثر دقایق نیمه اول نمایش خوبی نداشته باشد.


 وی ادامه داد: هرچه به پایان نیمه‌نزدیک می‌شدیم پرسپولیس بهتر می‌شد و بازی در اختیارش قرار گرفت. باتوجه‌به اینکه آنها در دو بازی ابتدایی نتوانسته بودند به پیروزی برسند، سه امتیاز بازی با فولاد حیاتی بود که خدا را شکر به دست آمد. این برد می‌تواند در ادامه به نفع پرسپولیس باشد و کادر فنی و بازیکنان این تیم را از زیر فشار خارج کند و به لحاظ روحی و روانی پس از تعطیلی لیگ، در هفته‌های آینده بازی‌های بهتری را از پرسپولیس شاهد خواهیم بود.

 بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره اولین بازی میلاد محمدی در دفاع چپ سرخ‌پوشان تصریح کرد: محمدی بازیکنی باهوش و سرعتی است و نشان داد که می‌تواند نیازهای پرسپولیس در این پست را برطرف کند. خوشبختانه او در بازی اول خوب عملکرد و گاریدو می‌تواند در بازی‌های آینده از او به‌عنوان یک بازیکن مؤثر استفاده کند. حضور میلاد محمدی باعث شد که امیری هم آزاد شود و در پست اصلی خودش بازی کند.

 کرمانی‌مقدم در واکنش به عدم گل‌زنی علیپور و آل‌کثیر در سه بازی گذشته خاطرنشان کرد: به نظر من هر دو بازیکن نیاز به زمان بیشتری دارند. علیپور پس از چند فصل دوری تازه به تیم اضافه شده است و زمان می‌برد با دیگر بازیکنان هماهنگ شود. به‌هرحال با این شرایط هم او مقابل فولاد خوب بازی کرد. علیپور با فشاری که به مدافعان حریف وارد می‌کرد باعث می‌شد که سایر بازیکنان آزادتر عمل کنند. آل‌کثیر نیز از زمانی که به بازی آمد خیلی باانگیزه نشان داد و حتی توانست پاس گل بدهد. با تمام این تفاسیر من معتقدم برای حضور در لیگ نخبگان پرسپولیس نیاز به یک مهاجم گل‌زن خارجی دارد.

 وی با اشاره به تعطیلی دوهفته‌ای لیگ که می‌تواند هم به‌نوعی به ضرر پرسپولیس باشد و هم سرخ‌پوشان از این موضوع استفاده بهینه داشته باشند، گفت: در این شرایط که پرسپولیس به نخستین پیروزی رسید، شاید در وهله اول تعطیلی لیگ به ضرر پرسپولیس باشد، چون تیم برده است و بازیکنان و کادر فنی به لحاظ روحی و روانی آماده هستند و اگر بازی‌ها ادامه پیدا می‌کرد خوب بود. از طرف دیگر هم این وقفه و تعطیلی باعث می‌شود گاریدو تیم و برخی بازیکنان را بهتر بشناسد. در نیمه دوم بازی مقابل فولاد دیدیم که خدابنده‌لو به زمین آمد و چقدر خوب بازی کرد. او در میانه زمین عالی جنگید و زمینه‌ساز گل دوم نیز بود. من فکر می‌کنم گاریدو می‌تواند توجه بیشتری به بازیکنانی مثل خدابنده‌لو و سلمانی داشته باشد. این دو بازیکن جوان بسیار باانگیزه هستند تا توانایی‌های خود را نشان دهند و سرمربی اسپانیایی می‌تواند روی آنها حساب باز کند.

 بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان راجع به اعلام اسامی تیم ملی برای حضور در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۸ اظهار کرد: به‌هرحال سرمربی تیم ملی و دستیارانش بر اساس تاکتیک و تفکرات خود بازیکنان موردنیازشان را دعوت کردند. انتخاب بازیکن برای کادر فنی تیم ملی همیشه با اما و اگر همراه بوده، چون یک امر سلیقه‌ای است. باید به نظر قلعه‌نویی احترام گذاشت و از همه اعضای تیم ملی حمایت کرد. باتوجه‌به اینکه قلعه‌نویی تأکید داشت تا پیش از مسابقات مقدماتی چند هفته از لیگ برگزار شود، قطعاً آماده‌های لیگ و لژیونرها را دعوت کرده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از