حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

امام جمعه موقت رودخانه رودان:

سکوت رسانه‌ای استکبار توهین به شعور بشریت است

سکوت رسانه‌ای استکبار توهین به شعور بشریت است

امام جمعه بخش رودخانه رودان گفت: سکوت در برابر جنایات رژیم اشغالگر و کودک‌کش صهیونیستی توسط رسانه‌های استکبار، توهین به شعور بشریت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز ، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحجت احمدی در نماز جمعه ظهر امروز در بخش رودخانه رودان با استناد به سوره شوری اظهار کرد: می‌دانید زیان کارترین آدم‌ها در روز قیامت آن‌هایی هستند که به واسطه ی فرزندان‌شان گرفتار جهنم می‌شوند آن چیزی که موجب گرفتاریشان شده‌است بی‌توجهی به تربیت فرزندان و از ادب، تربیت دینی از آشنا کردن او با ذات اقدس پروردگار غافل هستند.

امام جمعه موقت بخش رودخانه رودان افزود: یکی از مسئولیت های سنگین والدین تربیت دینی و توجه به معنویت فرزندان و بالاترین ارثی که پدر و مادر برای آن‌ها به جای می‌گذارند ادب است.

وی ادامه داد: اجر و پاداش پرستاران در محضر خدای عالم ثبت و در عظمت کار این عزیزان بس که وجود خاتم انبیا(ص) می فرمایند؛ یک شب پرستاری از بیمار باعث می‌شود انسان همنشین حضرت ابراهیم باشد.

حجت‌الاسلام احمدی تصریح کرد: زینب کبری(س) فقط یک پرستار نبود بلکه با توجه به اینکه او یک زن بود اما جامع صفات را در برداشت.

وی تاکید کرد: موضوع فلسطین، موضوع همه کشورها و اگر جلو این سگ هار اسرائیل غاصب گرفته نشود به همه کشورها هجوم خواهد برد و این آتشی که روشن کرده‌اند آنها را به قعر جهنم خواهد برد.

امام جمعه بخش رودخانه رودان خاطر نشان کرد: پنهان‌سازی و سکوت در برابر جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی از سوی رسانه‌های تحت نفوذ اسرائیل و استکبار توهین به شعور بشریت است. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از