حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/02/15 | 2024/05/04

Logo

سرپرست فرمانداری ویژه میناب:

سپاه تربیت شده دامان انقلاب اسلامی است

سپاه تربیت شده دامان انقلاب اسلامی است

سرپرست فرمانداری ویژه میناب گفت: سپاه پاسداران تربیت شده انقلاب اسلامی ایران و به گردن انقلاب حق دارد و مظهر اقتدار انقلاب است.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ محمد رادمهرصبح امروز در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه میناب و کارکنان سپاه، ضمن تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شجره طیبه‌ای است که بنیان‌گذار کبیر انقلاب آن را غرس نمودند و امام خامنه‌ای مدظله‌العالی آن را فرزند انقلاب مظهر اقتدار نامیدند و فرمودند: سپاه تربیت شده دامان انقلاب است و به گردن انقلاب حق دارد.
 
 وی افزود: تردیدی نیست و امروزه همه ما معتقد هستیم که حضور پاسداران سپاه در عرصه‌های مختلف انقلاب اعم از امنیت پایدار، جنگ تحمیلی، نبرد اقتصادی، جنگ نرم، محرومیت‌زدایی، پیشرفت و توسعه ملی، سازندگی و توسعه کشور و مسیر موفق مردمی‌سازی فعالیت‌ها و سایر حوزه نقش و فعالیت بسیار خوبی دارد.


سرپرست فرمانداری ویژه میناب از عملیات مقتدرانه و غرورآفرین و وعده صادق که با اذن فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله‌العالی و با درایت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت گرفت و هیمنه رژیم منحوس و غاصب به بهترین نحو ممکن در انظار جهانیان شکست تقدیر و تشکر نمود.
 
 فرمانده سپاه ناحیه میناب گفت: سپاه به امر حضرت امام خمینی (ره) در دوم اردیبهشت ۱۳۵۸ تشکیل شد؛ تا در دفاع از انقلاب و خدمت به مردم، ایثارگرانه حاضر باشند.
 پاسدار حسین درویشی اظهار داشت: ما زیر لوای پرچم نظام اسلامی، تحت امر ولایت برای خدمت در هر صحنه‌ای حاضر خواهیم بود و خدمت به مردم و دفاع از آرمان‌های شهیدانمان پایدار و استوار می‌مانیم.
 
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از