حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

فرماندار خمیر خبر داد؛

سهم ۹۴۰ میلیاردی ریالی خمیر از اعتبارات سرمایه‌ای

سهم ۹۴۰ میلیاردی ریالی خمیر از اعتبارات سرمایه‌ای

فرماندار خمیر گفت: سهم خمیر از اعتبارات دارایی‌های سرمایه‌ای حدود ۹۴۰ میلیارد ریال بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری خمیر، میرهاشم خواستار  در جلسه کمیته برنامه‌ریزی بندر خمیر که با حضور کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و اعضای شورای اداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: سهم خمیر از اعتبارات دارایی‌های سرمایه‌ای حدود ۹۴۰ میلیارد ریال بوده است.

وی افزود: این اعتبارات شامل منابع تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی، سهم نفت و گاز و قانون استفاده متوازن از امکانات کشور هست.

رئیس کمیته برنامه‌ریزی خمیر افزود: جمع میزان اعتبارات شهرستان از قانون استفاده متوازن، محرومیت‌زدایی و تملک دارایی بیش از ۱۶۶ میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: در کل سهم خمیر از اعتبارات تملک دارایی۴.۷ و قانون استفاده متوازن استان حدود۲.۸ درصد بوده است.

رئیس شورای برنامه‌ریزی بندر خمیر اولویت تخصیص اعتبار در سال جاری را تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ذکر کرد و تأکید کرد: اعتبارات استانی برای اتمام همه پروژه‌های شهرستان محدود است، لذا مدیران باید از طریق وزارتخانه مربوطه و سایر منابع در ایام سال، اعتبار را برای پروژه‌های خود جذب کنند.

خواستار همچنین تصریح کرد: با وجود مشکلات مالی و کمبود بودجه اقدام‌های بسیار خوبی در شهرستان خمیر انجام شده و اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای شهرستان نسبت به سال گذشته افزایش خوبی داشته است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از