حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/06/11 | 2024/09/01

Logo

دادستان مرکز استان هرمزگان:

سامانه ارتباطی فعالین تجارت با دادستان راه‌اندازی شد

سامانه ارتباطی فعالین تجارت با دادستان راه‌اندازی شد

دادستان مرکز استان هرمزگان گفت: سامانه ارتباطی فعالین حوزه تجارت و حمل و نقل، آماده دریافت گزارشات، شکایات و نقطه نظرات مرتبط با این حوزه‌ها می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» به نقل از روابط عمومی دادگستری استان هرمزگان، عارف اکبری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان با اشاره به مصوبات شصت و دومین بازدید رئیس کل دادگستری هرمزگان از بنادر و گمرکات استان اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از این مصوبات راه‌اندازی سامانه ارتباطی فعالین حوزه تجارت، حمل و نقل، بنادر، گمرکات و اموال تملیکی با دادستان مرکز استان بود، سامانه مذکور از امروز با ایجاد زیرساخت‌های لازم کار خود را آغاز نموده و آماده دریافت گزارشات، شکایات و نقطه نظرات مرتبط با این حوزه‌ها می‌باشد.

وی افزود: معطلی در صفوف، دریافت وجوه اضافی چون انعام وغیره، قطعی سیستم، نبودن و خرابی باسکول‌ها و عدم ارائه خدمات ۲۴ ساعته توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بنادر و گمرکات و دیگر دستگاه‌های مرتبط با این حوزه از جمله موارد قابل طرح از طریق تماس با شماره ۰۹۳۰۹۹۴۸۲۰۷ و در ارتباط مستقیم با دادستان مرکز استان هرمزگان است. 

اکبری در ادامه، تشکیل کارگروه ساماندهی ترافیک بندر شهید رجایی بندرعباس را دیگر مصوبه شصت و دومین بازدید رئیس کل دادگستری هرمزگان از بنادر و گمرکات استان عنوان کرد و گفت: اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، شهرداری بندرعباس و اتحادیه انبارهای تجاری به عنوان اعضای این کمیته مشخص شده‌اند و طبق برنامه‌ای نظام‌مند نسبت به برگزاری جلسات هفتگی اقدام خواهند کرد.

دادستان مرکز استان هرمزگان به دستور العمل نظارت و پیگیری حقوق عامه نیز اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: اعضای این کمیته ملزم به آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم سخت‌افزاری و نرم افزاری به منظور حل مشکل ترافیک در بندر شهید رجایی بندرعباس هستند.

این مقام قضایی گفت: پس از تشکیل کمیته مذکور، کلیه امور نظارت بر حسن اجرای قوانین و همچنین احصاء نقطه نظرات و دیدگاه‌های مؤثر در فرآیند اجرای مصوبات از سوی اعضای کمیته ساماندهی به وضعیت ترافیک بندر شهید رجایی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و عملیاتی خواهند شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از