حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/06/11 | 2024/09/01

Logo

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد:

انهدام باند سارقان به عنف در هرمزگان

انهدام باند سارقان به عنف در هرمزگان

فرمانده انتظامي استان گفت: متهمان دستگيرشده ضمن اعتراف به جرائم ارتکابي با تشکيل پرونده به دستگاه قضايي معرفي و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار علي اکبر جاويدان اظهار کرد: در پي وقوع جند فقره سرقت بعنف در شهرستان بندرعباس و متواري شدن سارقان، موضوع بصورت ويژه در دستور کار قرار گرفت. 

وي افزود: کارآگاهان پليس آگاهي با تشکيل تيمي جهت بررسي به محل‌هاي وقوع سرقت اعزام شدند که پس از حضور ماموران فردي مراجعه و اعلام کرد که يک عدد ساعت مچي به مارک تيسوت به ارزش حدود ۵۰ ميليون تومان با تهديد و استفاده از قمه و چاقو توسط راکبين سه دستگاه موتورسيکلت دو ترکه از وي سرقت شده و سارقان از محل متواري شده اند.

اين مقام انتظامي استان بیان داشت: با تلاش همه‌جانبه و با بهره‌گيري از شيوه‌هاي پليسي تصاويري از سارقان و موتورسيکلت مورد استفاده در سرقت حاصل شد که با اقدامات فني و اطلاعاتي و تعقيب و مراقبت‌هاي شبانه روزي نهايتا مشخص شد سرقت ها توسط يک باند هشت نفره تبعه افغانستان انجام شده است.

فرمانده انتظامي استان هرمزگان خاطر نشان کرد: کاراگاهان پليس اگاهي ضمن شناسايي اعضا اين باند در يک عمليات منسجم، هفت نفر از اعضا اين باند را دستگير و در بازرسي از مخفيگاه متهمان دو دستگاه موتورسيکلت هندا مشکي رنگ که در سرقت‌ها استفاده شده بودند کشف و ضبط شد.

سردار جاويدان بيان کرد: متهمان دستگيرشده ضمن اعتراف به جرائم ارتکابي با تشکيل پرونده به دستگاه قضايي معرفي و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند و تحقيقات لازم براي شناسايي مالباختگان و کشف اموال مسروقه ادامه دارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از