حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

سرپرست هیئت گلف استان هرمزگان:

توسعه گلف در هرمزگان نیازمند زیرساخت استاندارد است

توسعه گلف در هرمزگان نیازمند زیرساخت استاندارد است

سرپرست هیئت گلف استان هرمزگان، رونق این رشته ورزشی در استان را نیازمند زیرساخت استاندارد دانست و تأکید کرد:مسئولان اداره کل ورزش و جوانان به اين مهم نگاه ويژه داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی هرمز، بیژن شبانکاره ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی هیئت گلف  هرمزگان که باهدف تشریح برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی و ورزش در بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: ورزش گلف، ورزشی شاد و مفرح است و نیاز به امکانات محدود دارد تا بتوان آن را به‌دوراز محدودیت مکان و سن در هر جا و هر مکانی برگزار کرد.

 

سرپرست هیئت گلف استان هرمزگان افزود: گلف ورزشی است که توجه، دقت و تمرکز افراد را افزایش می‌دهد و قدرت تصمیم‌گیری را در افراد افزایش می‌دهد.

 

شبانکاره ادامه داد: يكى از دغدغه‌هاى هیئت گلف استان، نبود زير ساخت و اتاق هیئت است و اميدوارم مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان به اين مهم، نگاه ويژه داشته باشند.

 

وی اذعان داشت: رشته ورزشی گلف، در استان مورد استقبال خوب و بى‌نظيری قرار گرفته ولى اگر زير ساخت استاندارد و لازم را نداشته باشیم باعث می‌شود اين ورزش شاد و مفرح، ورزشكاران خود را از دست بدهد.

 

سرپرست هیئت گلف استان هرمزگان بیان داشت: خانواده بزرگ گلف، همچنان به تمرینات مداوم و گسترده خود مشغول هستند تا این ورزش در کشور جایگاه بهتری به دست‌ آورد.

 

گفتنی است، در این جلسه که با دستور برنامه‌ریزی برای هفته تربیت‌بدنی تشکیل گردید، برنامه‌هایی برای هفته تربیت‌بدنی در نظر گرفته شد و از اعضای تيم وودبال جهت حضور در مسابقات قهرمانى كشور تشكر و قدردانى شد.

 

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از