حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

مسئول‌دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد(ع):

روز جهانی قدس شاهکار رهبر کبیر انقلاب بود

روز جهانی قدس شاهکار رهبر کبیر انقلاب بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد(ع) گفت: حضرت امام خمینی(ره) بزرگترین شخصیتی بودند که هم خوب متوجه دسیسه‌های صهیونیست‌های عالم شد و هم خوب مقابل آنها برنامه‌ریزی کرد.

حجت‌الاسلام موسی پولادی در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز» اظهار کرد: یکی از شاهکارهای معمار کبیر انقلاب اسلامی امام راحل(ره) نام‌گذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس است.

 

وی مطرح کرد: آن روزی که امام دستور روز قدس را صادر کردند کمتر کسی فکر می‌کرد که این کلام امام در آینده چه نقشی در نابودی اسرائیل غاصب و در پیروزی محور مقاومت و جهان اسلام ایفا خواهد کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان بیان کرد: رژیم جعلی صهیونیستی سالیان متمادی آمده در دل جهان اسلام و غاصبانه خودش را تحمیل کرده به عنوان غده سرطانی و دنبال ارض موعود بوده و هست اگرچه امروز کمتر از ارض موعود صحبت می‌کند اما همچنان به دنبال ارض موعود بوده و نقشه‌های بسیار خطرناکی که در ذهن بنیان‌گذاران این نظام جعلی بوده است.

پولادی بیان کرد: حضرت امام خمینی(ره) بزرگترین شخصیتی بودند که هم خوب متوجه دسیسه‌های صهیونیست‌های عالم شد و هم خوب مقابل آنها برنامه‌ریزی کرد؛ لذا شاهکار حضرت امام(ره) یعنی روز جهانی قدس امروز در سراسر دنیا هر سال در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: همه ما امسال باید در روز قدس شرکت کنیم و با این جنایاتی که رژیم جعلی در غزه و فلسطین در حال ارتکاب است و اخیراً که جمعی عزیزان ما را به شهادت رساند و این نشانه قدرت او نیست بلکه نشانه ضعف اوست و به اراده خداوند متعال به زودی زود اسرائیل به نابودی کامل خواهد رسید و ان‌شاءالله نماز را در قدس به پا خواهند کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از