حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

رئیس اداره منابع طبیعی رودان خبر داد:

رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان رودان

رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان رودان

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رودان گفت: ۱۲ هکتار از اراضی ملی روستای قلعه تپه رودخانه‌بر رفع تصرف شده است.

حسین محسنی‌زاده هر امروز در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ با اعلام این خبر اظهار کرد: طی گشت‌زنی‌های نیروهای یگان حفاظت مشاهده شده اشخاصی در اراضی ملی واقع در روستای قلعه تپه رودخانه‌بر در اراضی ملی به مساحت بیش از ۱۲ هکتار اقدام به کاشت فسیل نخل و احداث شخم و شیار کرده‌اند، که با حکم قاضی دادگستری زیارتعلی، همکاری نیروی انتظامی پاسگاه رودخانه‌بر و نیروهای یگان حفاظت این اداره رفع تصرف شد و به دولت برگردانده شد.

وی همچنین به نقش مهم گزارشات مردمی در جلوگیری از تصرفات اراضی دولتی اشاره کرد و افزود: گشت حفاظت اراضی این اداره به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هر گونه تصرف اراضی کلی به شدت برخورد می‌کند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رودان خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین‌خواری با سامانه تلفنی ۱۵۰۴ و ۱۳۹ تماس بگیرند و هر گونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اعلام کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از