حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/02/31 | 2024/05/20

Logo

هافبک آبی‌پوشان مطرح کرد:

رفتارهای بچه‌گانه، تهدیدی برای قهرمانی استقلال

رفتارهای بچه‌گانه، تهدیدی برای قهرمانی استقلال

هافبک آبی پوشان با رفتاری غیرحرفه‌ای و بچه‌گانه عاملی برای تهدید قهرمانی استقلال شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمز به نقل از ایسنا، تیم فوتبال استقلال در پایان هفته بیست و ششم لیگ برتر با ۵۷ امتیاز در کورس قهرمانی قرار دارد. این تیم هفته گذشته با گلزنی بلانکو در دقایق پایانی توانست از سد ذوب‌آهن عبور کند و در صدر جدول خودش را حفظ کند. با این وجود یک حاشیه خاص در بازی با ذوب آهن توجهات را به خود جلب کرد؛ جایی که امید حامدی‌فر بعد از پایان بازی با مهرداد رضایی بازیکن ذوب آهن درگیر و به کمیته انضباطی احضار شد تا در آستانه محرومیت قرار بگیرد.

محرومیت احتمالی حامدی‌فر خبر بدی برای جواد نکونام و استقلال است و آبی‌پوشان را در بازی با فولاد به دردسر جدیدی انداخته است چرا که پیش از این روزبه چشمی و صالح حردانی به دلیل ۴ کارته شدن، بازی بعدی استقلال مقابل فولاد در هفته بیست و هفتم لیگ برتر را از دست داده بودند. نبود این دو نفر به خودی خود، استقلال را در فاز تدافعی با مشکل مواجه خواهد کرد چرا که روزبه چشمی به عنوان رهبر خط دفاعی جواد نکونام در لیگ بیست و سوم، مهره‌ای بدون جایگزین برای سرمربی استقلال به حساب می‌آید؛ بازیکنی که در هفته‌های اخیر در نبود سهرابیان و سیلوا، تنها بازمانده خط دفاعی فیکس استقلال بود.

از طرف دیگر حردانی با توانایی بازی در پست دفاع راست، وینگر راست و حتی دفاع میانی سمت راست در سیستم دفاع سه نفره، آچار فرانسه جواد نکونام به حساب می‌آید که در هفته‌های اخیر جای خالی کوین یامگا که از قضا توسط حامدی‌فر دچار مصدومیت شدید شده بود را پر کرده است. حردانی حتی در بازی با ذوب آهن، پس از مصدومیت ایمان سلیمی به خط دفاعی رفت و به جای او بازی کرد.

حالا اما در صورت محرومیت حامدی‌فر در بازی فولاد، جواد نکونام باید فکری به حال هافبک‌های تدافعی تیمش هم بکند چرا که باتوجه به محرومیت روزبه چشمی، فقط زبیر نیک نفس را در اختیار دارد، در نتیجه اگر در بازی با فولاد تصمیم به استفاده از تاکتیک دفاعی یا حتی تعویض بگیرد، با مشکل مواجه خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از