حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/05/08 | 2024/07/29

Logo

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان:

دولت شهید رئیسی الگویی برای دولت چهاردهم باشد

دولت شهید رئیسی الگویی برای دولت چهاردهم باشد

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان با بیان اینکه دولت شهید رئیسی می‌تواند الگویی برای مسعود پزشکیان باشد، گفت: بی‌شک اگر راه و روش شهید رئیسی ادامه پیدا کند؛ بسیاری از مشکلات کشور حل می‌شود.

قاسم امینی در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز» اظهار کرد: مراسم تنفیذ رئیس‌جمهور و حکم وی از طرف مقام معظم رهبری انجام شد، بعد از اتمام انتخابات و پایان یافتن رقابت‌ها باید فصل رفاقت‌ها شروع شود و رقابت، جای خود را به رفاقت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بدهد.

وی مطرح کرد: در حال حاضر نظام مقدس جمهوری اسلامی به همدلی نیاز دارد، امروز نظام اسلامی توانسته از امر مهمی مثل انتخابات عبور کند به اتمام برسد و شخص مسعود پزشکیان به‌عنوان رئیس‌جمهور منتخب و انتخابات هم مورد تأیید شورای نگهبان بوده و حکم تنفیذ نیز اجرا شد.

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان تصریح کرد: مردم به مسعود پزشکیان رأی دادند و وظیفه همگان است که از شخص رئیس‌جمهور منتخب حمایت کنیم، البته شاهد بودیم که از همان روزهای بعد از اعلام نتایج انتخابات، تمام گروه‌ها اعم از فرماندهان نیروهای مسلح (سپاه، نیروی انتظامی، ستاد مشترک نیروهای مسلح) و سایر گروه‌های مختلف پیام دادند و ملاقات حضوری هم داشتند و اعلام همبستگی و همکاری کردند که این امر، خیلی مطلوب است.


امینی ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به این‌گونه رویکردها و ایجاد اتحاد و همدلی، بسیار نیاز دارد، مادامی که در یک جامعه‌ای، اتحاد و همدلی تحقق نباید و نگاه وفاق آمیز صورت نگیرد، پیشرفت هم حاصل نمی‌شود و دولت چهاردهم هم در صورتی دولت موفقی است که اتحاد و همدلی را در وهله اول ایجاد کند.
وی بیان کرد: دولت چهاردهم آن مسیری که قانون اساسی طراحی کرده است که از ظرفیت‌های داخلی استفاده کند بپیماید و این مسیر را با اتحاد و همدلی مضاعف به‌پیش ببرد و کشور را از بحران‌ها عبور دهد این اتفاق نمی‌افتد مگر اینکه همه گروه‌های سیاسی و اجتماعی دست به دست هم بدهند.

 عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان مطرح کرد: امروز ما نشانه‌های خیلی خوبی را از عملکرد دولت سیزدهم مشاهده می‌کنیم، به‌عنوان مثال؛ شرکت هفت‌تپه، شرکت و صنایعی که معطل‌مانده بود نمونه‌هایی از همین رویکرد احیای ظرفیت‌های معطل است و این یکی از دستاوردهای مهم دولت سیزدهم است.

امینی  با بیان اینکه دولت شهید رئیسی می‌تواند الگویی برای مسعود پزشکیان باشد، خاطرنشان کرد: بی‌شک اگر راه و روش شهید رئیسی ادامه پیدا کند؛ بسیاری از مشکلات کشور و مردم خیلی راحت حل می‌شود و شیرینی‌اش را مردم می‌بینند.
انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از