حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

یادداشت؛

دست پلید آمریکا و صهیونیست رو شده است

دست پلید آمریکا و صهیونیست رو شده است

بصیرت ملت ایران در اغتشاشات سال گذشته باری دیگر دشمنان را شکست داد؛ به طوری که در سال جاری نیز که به دنبال فتنه افکنی بودند دیگر هیچ کس آن‌ها را همراهی نکرد و دست پلیدشان برای همگان رو شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ پیشرفت کشور عزیزمان در زمینه‌های مختلف از جمله علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی و... مانند خاری در چشم دشمنان این مرزوبوم شده است. آمریکا و رژیم غاصب صهیونیست به عنوان بزرگترین دشمنان انقلاب اسلامی که چشم دیدن فتح قله‌های موفقیت توسط جوانان کشورمان را ندارند هر روز در پی ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.


پیشرفت‌های نظامی کشورمان در دنیا بر هیچ کس پوشیده نیست و به گفته مولایمان دوره بزن درو دیگر تمام شده و اگر یکی بزنند دو تا جای آن می‌خورند؛ اقتدار نیرو‌های مسلح ما چنان افزایش یافته که باید در آب‌های کشورمان هر کشتی، شناور و... می‌خواهد ورود کند باید با زبان فارسی اجازه بگیرد و چه زیبا در خلیج فارس سردار تنگسیری و دریادلان نیروی دریایی هیمنه پوشالی آمریکا را شکست داده‌اند.


دشمنان نظام جمهوری اسلامی که می‌دانند در مقابل اقتدار نیرو‌های مسلح ما نمی‌توانند قد علم کنند به جنگ ترکیبی و شناختی روی آورده و در سال‌های مختلف با راه‌اندازی برنامه‌های مختلف بر روی نوجوانان و جوانان به دنبال ایجاد اغتشاش در کشور هستند.


آمریکا و صهیونیست به عنوان بزرگترین امپراتوری دروغ در دنیا شناخته می‌شوند و در سال گذشته با مرگ طبیعی مهسا‌ امینی و امثال آن با دروغ پردازی و برانگیختن احساسات جوانان کشورمان به دنیال ایجاد فتنه و اغتشاش در کشور بودند؛ هر چند که گروهی از روی نادانی در روز‌های اول آن‌ها را همراهی کردند؛ اما با گذشت زمان دست آمریکای شیطان صفت و نوچه‌های داخلی آن بر همگان هویدا شد.


بصیرت ملت ایران سال گذشته باری دیگر دشمنان را شکست داد به طوری که در سال جاری نیز که به دنبال فتنه‌افکنی بودند دیگر هیچ کس آن‌ها را همراهی نکرد و دست پلیدشان برای همگان رو شده است.


بی‌شک مدیریت رهبر معظم انقلاب در بحران‌ها و موقعیت‌هایی که دشمنان این مرز و بوم به دنیال ضربه هستند تأثیر بسزایی دارد و رهنمود‌های امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) برای همه ما نقشه راهی منور برای آینده روشن است.


یادداشت به قلم: سمیه اسپید فعال رسانه‌ای هرمزگان


انتهای یادداشت/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از