حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

فرمانده انتظامي استان هرمزگان:

22 اخلالگر نظم عمومي در هرمزگان دستگیر شدند

22 اخلالگر نظم عمومي در هرمزگان دستگیر شدند

فرمانده انتظامي استان هرمزگان گفت: با اجراي طرح ضربتي ارتقاء امنيت عمومي و اجتماعي، 22 اخلال‌گر نظم عمومي در 72 ساعت گذشته در استان دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» به نقل از خبرگزاري پليس، سردار علی اکبر جاویدان، اظهار کرد: در راستاي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و به منظور ايجاد امنيت پايدار در محلات، طرح  ضربتي ارتقاء امنيت اجتماعي با هدف برخورد مخلان نظم عمومي ، مجرمين و متهمين تحت تعقيب در قالب طرح محله محور به مدت 72 ساعت در سطح استان اجرا شد.

وي افزود: در اين طرح مجموعا 24 نفر از مخلان نظم عمومي و اراذل و اوباش که براي شهروندان ايجاد مزاحمت مي‌کردند شناسايي و در چند عمليات ضربتي و جداگانه 22 نفر از متهمان دستگير  و در بازرسي از منازل و مخفيگاه‌هاي متهمان  تعدادي سلاح سرد از نوع چاقو و قمه کشف و ضبط شد.  

اين مقام انتظامي استان هرمزگان با بيان اين که در اين طرح، 118 متهم ديگر نيز احضار و در اين زمينه تعهدات لازم اخذ گرديد، گفت:  متهمان دستگيرشده با تشکيل پرونده، جهت سير مراحل قانوني به دستگاه قضايي معرفي شدند.

سردار جاویدان با تاکيد بر استمرار طرح هاي عملياتي پليس در محلات و مناطق آلوده، از عموم شهروندان ومردم فهيم و قدرشناس استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد سوء امنيتي و مشکوک توسط فرد يا افرادي خاص، مراتب را  در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند تا در کمترين زمان نسبت به شناسايي و دستگيري مجرمان و پاکسازي محل اقدام گردد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از