حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد:

دستگيري يک کلاهبردار حرفه‌اي در هرمزگان

دستگيري يک کلاهبردار حرفه‌اي در هرمزگان

با هوشياري و تلاش همه جانبه کارآگاهان پليس اگاهي استان يک کلاهبردار جاعل با قريب به 2 ميليارد ريال کلاهبرداري شناسايي و دستگير شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» به نقل از خبرگزاري پليس در تشريح اين خبر اظهار کرد: در پي مراجعه و اعلام شکايت احدي از شهروندان به پليس آگاهي مبني بر کلاهبرداري از وي با وعده پرداخت سود مشارکت مالي در قالب واردات ميوه خارجي توسط يک کلاهبردار و متواري شدن وي، پيگيري موضوع بصورت ويژه در دستور کار قرار گرفت.

وي افزود: در تحقيقات اوليه صورت گرفته توسط ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداري پليس آگاهي مشخص شد که متهم با ترفندها و مانورهاي متقلبانه ضمن جعل عنوان و معرفي خود به عنوان احدي از فعالان واردات ميوه هاي خارجي ، با وعده پرداخت سود حاصل از مشارکت مالي، از شاکيه مبلغ ۱۸۰ ميليون تومان دريافت کرده و پس از دريافت مبلغ مذکور، به تدريج ارتباط تلفني خود را با مالباخته قطع و به مکان نامعلومي متواري شده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان داشت : با انجام تحقيقات تکميلي و ميداني مشخص شد فرد کلاهبردار با استفاده از يک دستگاه خودرو سواري پژو ۴۰۵ در امر خريد و فروش احشام و قاچاق آنها به کشورهاي حاشيه خليج فارس فعاليت دارد که با اقدامات فني و اطلاعاتي محل اختفاي متهم در يکي از محلات قديمي بندرعباس شناسايي و در يک عمليات ضربتي و غافلگيرانه پليسي دستگير و به پليس آگاهي منتقل شد.

جاویدان خاطر نشان کرد: متهم دستگيرشده در بازجويي‌هاي فني صورت گرفته و در مواجهه با مدارک و مستندات موجود، به ناچار لب به اعتراف گشوده و به جرم ارتکابي معترف شد که با تشکيل پرونده به دستگاه قضايي معرفي و با قرار تأمين قضايي صادره روانه زندان شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از