حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

طی حکمی؛

دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل هرمزگان منصوب شد

دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل هرمزگان منصوب شد

دبیرکل مجمع مشورتی نظام مسائل کشور، جواد حسین‌زاده را به‌عنوان دبیر این مجمع در استان هرمزگان منصوب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی هرمز، در حکم انتصاب دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان هرمزگان آمده است:

برادر گرامی جناب آقای جواد حسین‌زاده

سلام‌علیکم؛
مجمع مشورتی نظام مسائل کشور باهدف عینیت‌بخشیدن به بیانیه گام دوم انقلاب و به‌منظور بررسی شناسایی ظرفیت‌ها و احصاء مشکلات کشور باتدبیر و نگاه برآمده از روحیه انقلابی تشکیل گردیده است.

نظر به تعهد، تجارب و شایستگی‌های جنابعالی در راستای مأموریت و اهداف نظارت‌های میدانی با استفاده از پتانسیل‌های مردمی در قالب کمیسیون‌های تخصصی در دستور کار قرار گرفته است. بدین‌وسیله شما را به مدت یک سال به‌عنوان دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان هرمزگان منصوب می‌نمایم.

امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و بهره‌گیری از رهنمودها، تدابیر و منویات ولی‌امر مسلمین جهان مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای «مدظله‌العالی» ضمن ارتباط مؤثر با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، سازمان‌ها و نهادهای انقلابی، باهمت و تعامل هرچه بیشتر در خدمت به آحاد مردم برای اعتلای ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدا از هیچ تلاشی دریغ ننمایید.

آرزومندم ضمن نصب العین قراردادن مکتب جهادی شهید سلیمانی، با تقویت بنیه علمی، بصیرتی و مهارتی زمینه‌ساز رشد و بالندگی اجتماعی در جهت تحقق گام دوم انقلاب باشیم و با حمایت نیروهای جوان،مؤمن و متعهد بسترساز تمدن نوین اسلامی گردیم.

حمزه صفربیگی
دبیرکل مجمع مشورتی نظام مسائل کشور

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از