حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

امام‌جمعه سیریک:

خون کودکان غزه به ثمر نشسته است

خون کودکان غزه به ثمر نشسته است

امام‌جمعه سیریک گفت: امروز  خون کودکان  غزه به ثمر نشسته است و ظلم پابرجا نمی‌ماند و همه جهان فهمیدند و گفتند فلسطین پیروز شده است افرادی که شعار  نه به جنگ سر می‌دادند امروز  خاموش  شده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ حجت‌الاسلام محسن سالاری امام‌جمعه سیریک در خطبه‌های این هفته شهرستان اظهار کرد: دورشدن اهل تقوا از مردم اهل دنیا، به‌خاطر خودبرتربینی نیست؛ بلکه به‌خاطر  زهد است.

امام‌جمعه سیریک افزود: اهل تقوا اگر به کسی نزدیک  می‌شود به‌خاطر کلاهبرداری و جیب‌بری نیست؛ بلکه برای محبت و نرمش است علت ایست  ماشین‌حسابشان با ما فرق می‌کنند دنیا در چشم آنها  کوچک و فانی  است.

سالاری با بیان اینکه در نشست و درخواست‌های خود باید دقت داشته باشیم ادامه داد: معاشرت همانند وزیدن باد است اگر نسیم از کنار گل خوش‌بو بگذرد بوی خوش می‌دهد؛ ولی اگر از کنار بوی بدی بگذرد حامل بوی بد است دوستان  ما همین‌گونه است بستگی دارد ما به چه گونه دوستی نشست‌وبرخاست  داشته باشی.

امام‌جمعه سیریک گفت: امروز نیازمند تقوا سیاسی هستیم و فاتحان زمین اهل  تقوا هستند درود رحمت به فاتحان بیت‌المقدس،  کسانی که اثبات کردند که خط مقاومت از اشغالگران جدا است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مراسم دانش‌آموختگی دانشگاه افسری امام علی (ع) عنوان کرد: فعالیت در نیروهای مسلح و نظامی افتخار بزرگی است. نیروهای مسلح  دژ محکمی هستند در شهری که امنیت نباشد هیچ‌چیزی نیست.

خطیب جمعه سیریک ادامه داد: با نگاه به کشورهای جنگ‌زده سوریه و عراق و نابودشدن زندگی‌کردن در آنجا، باید  قدر این امنیت را بدانیم  اگر امنیت نداشته باشیم نه اقتصاد داریم نه سیاست نه آرامش.

سالاری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نبرد جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی اظهار کرد: بچه‌های مقاومت ما سیلی بزرگی به اژدهای  پوشالی هفت‌سر بود و این حرکت تهاجمی و تمدنی را انجام دادند.

امام‌جمعه سیریک افزود: حضرت آقا فرمودند این  حماسه جوانان فلسطینی که قابل‌ترمیم نیست یکی از دلایل  راه‌اندازی  این طوفان شرارت‌های رژیم صهیونیستی  بود.

وی تأکید کرد: امروز  خون کودکان  غزه به ثمر نشسته است و ظلم پابرجا نمی‌ماند و همه جهان فهمیدند و گفتند فلسطین پیروز شده است افرادی که با شعار  نه به جنگ سر می‌دادند امروز  خاموش  شده‌اند.

سالاری تصریح کرد: طوفان الاقصی یک عملیات  وطنی بود که ثابت کرد  جوانان  دوشاخه به دست،  الان موشک به دست هستند و امروز اگر ما می‌گویم شیعه  و سنی برادرند نمونه‌اش فلسطین  است.

خطیب جمعه سیریک خطاب به کشورهای مرتجع عربی گفت: اگر به دنبال اسلام هستی اینها هم مسلمان و سنی‌مذهب‌اند اگر عرب هستید اینها هم عرب هستند اگر انسان هستید اینها هم  انسان است.

بدانید شما همانند عمر بن سعد و شمر و یزید  هستید اثری از آنها و قبر آنها نمانده، شما هم نخواهید ماند.

وی افزود: امروز  فکر و نرم‌افزارهای سلیمانی  در فلسطین  خودنمایی می‌کند کشورهای بی رگ عربی برادران  خود را رها کرده‌اند اگر به کمک این جوانان بیایند اسرائیل  به‌زودی‌زود نابود خواهد شد.

سالاری ادامه داد: امروز  این‌قدر آشفتگی در رژیم صهیونیستی  وجود دارد  که نمی‌دانند چه گِلی به سرخود بمالند  همانند کشتی تایتانیک که با آن شکوه و عظمت  غرق شد اینها هم در حال غرق‌شدن هستند.

امام‌جمعه سیریک با اشاره به زلزله اخیر در افغانستان خاطرنشان کرد: صدها و هزاران انسان در زلزله  افغانستان آواره شدند و جان دادند همدردی می‌کنیم  با همنوعان خودمان با  کمک‌های بشردوستانه  به کمک اینها برویم.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از