حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/06/11 | 2024/09/01

Logo

امام جمعه حاجی‌آباد:

خونخواهی شهید هنیه، اسرائیل را نابودتر می‌کند

خونخواهی شهید هنیه، اسرائیل را نابودتر می‌کند

امام جمعه حاجی‌آباد گفت: خون‌خواهی شهید اسماعیل هنیه، درس عبرتی برای دشمنان ایرانی اسلامی است و اسرائیل را به نابودی نزدیک‌تر کند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛  حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی دُری، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: مجازات سخت صهیونیست‌ها یک مطالبه ملی است،  زیرا مهمان عزیز ما را در کشورمان به شهادت رساندند و این جنایت، برای ما خیلی سخت و ناراحت‌کننده بود.

وی در ادامه افزود: اکنون مطالبه ملی برای یک انتقام سخت از رژیم صهیونیستی وجود دارد و ملت ایران اسلامی منتظر آن هستند، چراکه اگر این انتقام سخت گرفته نشود دشمنان گستاخ‌تر می‌شوند و جنایات بیشتری انجام می‌دهند و قطعا رزمندگان ما زمانی می‌توانند با دشمنان مبارزه کنند که پشتوانه مردمی هم از آنها وجود داشته باشد.

امام جمعه حاجی‌آباد ادامه داد: مانند هشت سال دفاع مقدس که ایرانی اسلامی به خوبی توانست از خاک کشور دفاع کند و دلیل پیروزی ما در جنگ هشت ساله نیز پشتبانی کردن مردم از رزمندگان بود و اکنون نیز  مردم ما برای این انتقام سخت مطالبه دارند و مردم می خواهند که هر چه زودتر این انتقام سخت گرفته شود.

دُری در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: اگر در مقابل دشمنان عقب نشینی کردیم  آنها گستاخ‌تر می‌شود و جلوتر می‌آیند، پس خون‌خواهی شهید اسماعیل هنیه و انتقام سخت می‌تواند درس عبرتی برای دشمنان ایرانی اسلامی باشد و اسرائیل را به نابودی نزدیک‌تر کند.

وی افزود: آمریکا و اروپا نیز شریک اصلی جنایت ترور شهید اسماعيل هنیه هستند چراکه چراغ سبزی که آمریکایی‌ها به اسرائیل نشان دادند و نتانیاهو را حمایت کردند منجر به ترور شهید اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونیست شد.

امام جمعه حاجی‌آباد گفت: آمریکا نیز کشتی‌های خود را برای حمایت از رژیم صهیونیستی به سمت مدیترانه فرستاد و این نشان‌دهنده حمایت کامل آمریکا از اسرائیل است.

 دُری همچنین بيان داشت: برخی کشورهای اروپایی مانند فرانسه و انگلیس نیز در جلسه سازمان ملل این جنایت ترور اسماعيل هنیه را محکوم نکردند و بلکه این اقدام رژیم صهیونیست را حمایت کردند که نشان از خباثت کشورهای اروپایی و پشتیبانی آنها از این رژیم کودک کُش است .

امام جمعه حاجی‌آباد افزود: در اتفاقات اخیر و نسل‌کشی در غزه و فلسطین، نه تنها مردم کشورهای مسلمان بلکه مردم کشورهای اروپایی نیز آگاه و بیدار شده‌اند و بر علیه حکومت‌های خودشان قیام کردند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که اگر می‌خواهیم موفق و پیروز شویم، باید تمام ارکان کشور و نظام با هم هماهنگ باشند تا بتوانند دغدغه‌ها و مشکلات مردم را برطرف کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از