حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

مدیر برق شهرستان بشاگرد خبر داد:

خسارت توفان و سیل به شبکه‌های توزیع برق

خسارت توفان و سیل به شبکه‌های توزیع برق

مدیر برق شهرستان بشاگرد از بروز خسارت توفان به شبکه‌های برق این ‌شهرستان خبر داد و گفت: به همت گروه‌های عملیاتی مدیریت برق  بشاگرد خاموشی‌های ناشی از این توفان و سیل در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمز به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان، بهروز بهادری در این رابطه اظهار کرد: بارندگی و توفان شدید روز گذشته در بسیاری از مناطق شهرستان به بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ متر از شبکه‌های فشار متوسط و فشار ضعیف خسارت وارد کرد و پایداری شبکه برق را با اختلال مواجه نمود. 

وی افزود: حجم خسارات و آسیب‌های وارده به شبکه برق شهرستان بشاگرد در روستاهای نیکدشت، بشنو، علی آباد بیش از سایر نقاط استان گزارش شده است.

مدیر برق شهرستان بشاگرد بیان کرد: در پی توفان و بارش شدید باران، نشست اضطراری مدیریت بحران در مدیریت برق شهرستان بشاگرد برگزار شد و راهکارهای لازم برای پیگیری و جبران خسارات وارده ارایه گردید .

بهادری گفت: با اتخاذ تصمیمات لازم در نشست اضطراری مدیریت بحران، امکانات مورد نیاز مانند خودروی جرثقیل، گروه های کمکی و ... به برخی مناطق شهرستان اعزام شد و پشتیبانی‌های لازم از آنها انجام گرفت.

وی اضافه کرد: بهره‌برداری شهرستان‌ بشاگرد با تشکیل چهار گروه عملیاتی به تعداد ۱۷ نفر از نفرات فنی و با تمامی ظرفیت نسبت به رفع خاموشی‌های ناشی از بروز سیل و توفان اقدام کردند و تمامی آسیب‌های وارده به شبکه‌های برق را در کمترین زمان ممکن رفع نمودند.

مدیر برق شهرستان بشاگرد تصریح کرد: بعد از گذر این سامانه جوی از شهرستان بشاگرد، بهره‌بردار مدیریت برق شهرستان بشاگرد با تشکیل نشستی دستاوردهای فنی و تجربی بحران سپری شده را بررسی کرد که تصمیمات مهمی در خصوص مسایل مختلف مانند تکمیل تجهیزات مدیریت بحران، توجه بیش از پیش به تاب اوری شبکه و ... اتخاذ شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از