حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

معاون فرهنگی اوقاف هرمزگان خبر داد:

خدمات مشاوره حقوقی و خانواده در بقاع متبرکه

خدمات مشاوره حقوقی و خانواده در بقاع متبرکه

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان گفت: طرح ارائه خدمات مشاوره حقوقی و خانواده به صورت رایگان در امامزاده سید مظفر(ع) آغاز شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی آزادی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، اظهار کرد: طرح کشوری با وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در بقاع متبرکه با مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه اجرا می‌شود.

وی از امضای تفاهم‌نامه‌ای بین سازمان اوقاف و امور خیریه و مرکز وکلاء، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه خبر داد و افزود: طبق آن، در یکی از روزهای آخر هرماه در سراسر کشور خدمات مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده به صورت رایگان در جوار امامزاده‌‌ شاخص هر استان، ارائه می‌گردد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف وامور خیریه هرمزگان تصریح‌ کرد: در مرکز استان نیز، آستان امامزاده سید مظفر (ع) بندرعباس محل افتتاح و اجرای این طرح خواهد بود. 

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی آزادی ادامه داد: بر همین اساس، چهارشنبه ۳۰ خردادماه بعد از نماز مغرب و عشاء، اولین جلسه‌ ارائه خدمات مشاوره‌ حقوقی و خانواده در امامزاده سیدمظفر(ع) برگزار خواهد شد که عموم شهروندان می‌توانند مراجعه نموده و از خدمات آن بهره‌مند شوند.

گفتنی است، چهارشنبه‌ آخر هر ماه، این طرح در امامزاده سیدمظفر(ع) اجرایی می‌‌شود‌.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از