حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

مدیر اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی هرمزگان مطرح کرد:

حمایت از یک هزار و ۲۵۰ تولیدکننده و کارآفرین

حمایت از یک هزار و ۲۵۰ تولیدکننده و کارآفرین

مدیر اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی هرمزگان گفت: در یک سال اخیر توانستیم بیش از یک هزار و ۲۵۰ تولیدکننده و کارآفرین را از طریق تسهیلات تبصره ۱۶ حمایت کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ مجتبی رحیمی، مدیر اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی هرمزگان اظهار کرد: سرخوشه‌های کارآفرین در استان هرمزگان هر کدام ۱۰ تا ۲۰۰ نفر زیر مجموعه دارند که مواد اولیه و بازار فروش محصولات را برای زیر مجموعه‌های خود فراهم می‌کنند.

مدیر اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی هرمزگان تصریح کرد: بسیج سازندگی هرمزگان بیش از ۲۰۰ سرخوشه فعال در عرصه‌های مختلف را شناسایی و توانست تسهیلات قرض‌الحسنه تبصره ۱۶ را در اختیارشان قرار دهد و موجب توسعه و گسترش سرخوشه‌ها شود.

رحیمی عنوان کرد: در یک سال اخیر توانستیم بیش از یک هزار و ۲۵۰ تولیدکننده و کارآفرین را از طریق تسهیلات تبصره ۱۶ حمایت کنیم که در این راستا مبلغ ۱۷۰ میلیارد تومان تسهیلات در بستر تولید و اشتغال‌زایی قرار گرفت باتوجه‌به اینکه اکثر طرح‌هایی که تسهیلات دریافت کردند؛ بیش از یک نفر را مشغول به کار می‌کند قریب به دو هزار و ۳۰۰ شغل در مناطق محروم و کم‌برخوردار استان ایجاد شد. 

مسئول اقتصاد مقاومتی هرمزگان گفت: دامداری، خیاطی، صنایع‌دستی، گردشگری و کشاورزی از عمده‌ترین عرصه‌هایی بود که در این راستا مورد حمایت قرار گرفتند و باعث افزایش تولید و رقابت در بهبود کیفیت تولید آنها شد.

وی در خصوص برنامه‌های حمایت از تولیدکنندگان و اشتغال‌زایی سال جاری عنوان کرد: باتوجه‌به تجربه سال گذشته این آمادگی وجود دارد باقدرت و کیفیت بهتر در حمایت از سرخوشه‌ها و طرح‌های کارفرمایی تسهیلات را هدف‌مند و مؤثر هدایت کنیم.

مسئول اقتصاد مقاومتی هرمزگان خاطرنشان کرد: با بیش از ۶۰۰ صندوق قرض‌الحسنه مردمی اشتغالزا که ایجاد کرده‌ایم شبکه بزرگ مردمی تشکیل شده و می‌توانند خدمات رسانی را به مردم آسان‌تر و در شناسایی سرخوشه‌ها کمک شایانی کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از