حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

مدیرکل بنیاد شهید هرمزگان:

حمایت از رئیس‌جمهور منتخب وظیفه همگانی است

حمایت از رئیس‌جمهور منتخب وظیفه همگانی است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان؛ حمایت از رئیس‌جمهور منتخب را وظیفه همگانی دانست.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» به نقل از روابط‌عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان، عطا ناوکی در جلسه شورای معاونین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: ملت ایران در انتخابات ریاست‌جمهوری یکبار دیگر با آرمان‌های امام و شهدا بیعت کردند.

 وی ضمن اشاره به اینکه مردم در انتخابات مرحله اول و دوم قریب به ۵۰ درصد مشارکت داشتند، افزود: پیروزی بزرگی برای جمهوری اسلامی بود و ایثارگران که صاحبان اصلی انقلاب هستند تأثیر بسزایی در این مشارکت داشتند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان ضمن تبریک به رئیس‌جمهور منتخب اظهار امیدواری کرد و گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند موفقیت آقای پزشکیان در مسائل اقتصادی، فرهنگی، بین‌المللی و دیگر عرصه‌ها موفقیت همه است لیکن حمایت از رئیس‌جمهور منتخب وظیفه همگانی است.

وی در ادامه جلسه به اقدامات چهارماهه سال جاری اشاره کرد و بیان داشت: همه معاونان تلاش کنند با تعامل سازنده و استفاده از ظرفیت سایر دستگاه‌ها مشکلات درمانی، فرهنگی، مسکن و معیشت ایثارگران را با جدیت پیگیری و حل‌وفصل کنند.

 در ادامه معاونان بنیاد هرمزگان ضمن ارائه گزارشی از حوزه تخصصی خود، تصمیماتی در راستای رفع موانع خدمات‌رسانی به ایثارگران اتخاذ کردند.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از