حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

فعال رسانه‌ای استان هرمزگان:

حضور دانش‌آموزان در 13آبان نشانگر تداوم استکبارستیزی است

حضور دانش‌آموزان در 13آبان نشانگر تداوم استکبارستیزی است

فعال رسانه‌ای استان هرمزگان گفت: حضور پرشور دانش‌آموزان و دانشجویان در راهپیمایی 13آبان، نشانگر تداوم استکبارستیزی در نسل‌های آینده است.

میثم میرزاده فعال رسانه‌ای استان هرمزگان در حاشیه مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در گفتگو با خبرنگار هرمز با تبریک یوم الله ۱۳ آبان روز ملی استکبارستیزی و محکوم نمودن جنایات بزدلانه رژیم صهیونیستی اظهار کرد: ۱۳ آبان نمود واقعی جریان‌شناسی و فهم عمیق نسل جوان و نوجوان ما در مسئله شناخت استکبار و اقدام عملی علیه نظام استکباری است. 

فعال رسانه‌ای استان هرمزگان افزود: این روز بی‌شک نقطه عطفی در تاریخ معاصر است، چه آن زمان که رژیم طاغوت ناچار شد رهبر کبیر انقلاب را با تبعید از وطن و مردمی که او را همچون جان خود می‌دانستند تلاش کند پایه‌های سست حکومت رو تقویت کند اما در واقع این امر محقق نشد و در سالیان بعد از تبعید امام موج خشم و نفرت مردم از این رژیم افزایش یافت و در نهایت نیز به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی منجر شد. 

میرزاده گفت: در حوادث بعدی نیز به گواه تاریخ شاهدیم نسل جوان و نوجوان ما که سربازان امام راحل بودند چگونه با موقعیت شناسی و تحلیل و تبیین درست توانستند پایه‌های حکومت شاهنشاهی را با خون خود به لرزه در بیاورند. 

وی تصریح کرد: اما اوج حرکت انقلابی و جریان شناسی دانشجویان خط امام را می‌توان در ماه‌های پس از شکل گیری انقلاب مشاهده کرد، زمانی که دانشجویان متوجه شدند سفارت آمریکا به محلی برای جاسوسی برای از بین بردن انقلاب نوپای اسلامی تبدیل شده در حرکتی تاریخی این لانه جاسوسی را تسخیر می‌کنند که رهبر کبیر انقلاب از این اقدام به عنوان انقلاب دوم یاد کردند. 

فعال رسانه‌ای استان هرمزگان تصریح‌ کرد: این رویداد که سبب تحکیم نظام و انقلاب شد را می‌توان مهم‌ترین گام در حوزه مبارزه با استعمار و استکبار یاد کرد. 

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز نسل جدید با آگاهی بسیار خوبی که دارد در حوزه شناخت دشمن و استکبارستیزی کاملا رو به جلو عمل کند اما آنچه باید با آن تاکید شود و نیاز است از سوی متولیان مورد توجه باشد لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب و ضرورت مبارزه با استکبار جهانی است. 

میرزاده با اشاره به اینکه حضور پر شور دانش‌آموزان و دانشجویان در راه ۱۳ آبان نشانگر تداوم استکبار ستیزی در نسل‌های جدید است ابراز داشت: نسل جدید به جهت دسترسی به اطلاعات گوناگون و پمپاژ مطالب کذب توسط رسانه‌های معاند پرسش‌های مختلفی در ذهن دارد که بایستی اهل فن در این زمینه برای دانش آموزان و دانشجویان با برگزاری نشست‌های مشترک و کرسی‌های آزاد اندیشی جهاد تبیین انجام داده و خلأ‌های ذهنی نسل جدید را پر کنند. 

این فعال رسانه‌ای استان هرمزگان اذعان‌داشت: دشمن همواره برای نسل‌های جدید برنامه ویژه داشته و تلاش دارد ذهن پاک جوان و نوجوان ایرانی را در تقابل با نظام اسلامی قرار دهد اما عمق استکبار ستیزی و دشمن شناسی ملت ایران به ویژه نسل جوان سبب شده در این مسئله نیز موفق نشود. 

وی با اشاره به تحولات اخیر منطقه به ویژه در فلسطین اشغالی افزود: در حال حاضر جهان اسلام برای ریشه‌کنی ظلم و از بین بردن غده سرطانی اسرائیل از منطقه نیازمند اتحاد و همبستگی هستند و می‌توانند با قطع کامل ارتباطات و روابط اقتصادی ضربه مهلکی بر پیکره نیمه جان رژیم جعلی صهیونیستی وارد کنند. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از