حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/02/15 | 2024/05/04

Logo

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان:

جمهوری اسلامی امید ملت‌های مظلوم مسلمانان جهان است

جمهوری اسلامی امید ملت‌های مظلوم مسلمانان جهان است

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان: امروز جمهوری اسلامی امید همه ملت‌ها و مسلمانان مظلوم جهان است.

 به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «هرمز»، سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در شورای اسلامی شهر بندرعباس با تقدیر از اقدامات ارزشمند که در انقلاب اسلامی ریل‌گذاری شده و سبب برکات شده است، اظهار کرد: در ایام سالروز تأسیس نهال پربرکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط بنیان‌گذار جمهوری اسلامی قرار داریم.
 
 وی افزود: هنگامی که مرور می‌کنیم اقداماتی که حضرت امام راحل (ره) از ابتدای انقلاب انجام دادند چیزی شبیه معجزه است، تأسیس نهادهای ارزشی و انقلابی با نگاه دوراندیش و حکیمانه خود اقدام کردند، فراتر از عقل‌های مادی و دنیوی ما است.
 
 فرمانده سپاه امام سجاد (ع) گفت: در قبل از انقلاب، ایران دچار گرفتاری‌های بود؛ مانند اینکه آمریکایی‌ها در این کشور حتی به نوامیس ما چشم طمع داشتند و کسی نمی‌توانست با آنها مقابله کند؛ ولی امروز به برکت خون شهدا و امامین انقلاب، نظام به حدی رسیده است که اگر کسی جسارت و نگاه‌چپ به منافع جمهوری اسلامی نه‌تنها در خاک ایران بلکه در خارج داشته باشد مورد تنبیه قرار می‌گیرد.
 
 سردار سالاری با طرح سؤالی گفت: تفاوت حکومت که برگرفته از ارزش‌های اسلامی و اتصال به وحی و امامت است با حکومت طاغوت را باید در استکبارستیزی دانست.
 
 وی با بیان اینکه تشکیل سپاه یک ضرورت است، گفت: تشکیل این نهاد از ابتدای انقلاب در خدمت‌رسانی و آگاهی به مردم، توطئه دشمنان را خنثی کرد و در هشت سال دفاع مقدس شاهد جان‌فشانی‌ها و تقدیم بهترین‌های بودیم و فلسفه وجودی سپاه فدایی شدن است.
 
 فرمانده سپاه امام سجاد (ع) بیان کرد: در عرصه‌های مختلف از فرهنگی و اقتصادی باتکیه‌بر شعار داخلی قوی‌تر پیش رفته امروز به‌عنوان یک قدرت منطقه‌ای با نگاه ولایی فعالیت می‌کند.
 
 سالاری عنوان کرد: اقدامات سپاه در حادثه‌ها و بلایای طبیعی در کنار مردم و کمک بوده و از بعد منطقه‌ای و جهانی نیز در مقابله با داعش و درامان‌ماندن مردم کشورهای اسلامی نقش محوری و بسزایی را داشته است.
 وی اظهار کرد: قریب به ۶ ماه از حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم غزه می‌گذرد و روزی نیست که کودکان و زنان و مردان قتل‌عام نشوند و حتی آب و برق ندارند؛ اما خبری از نهادهای حقوق بشری وجود ندارد.
 
 فرمانده سپاه امام سجاد (ع) یادآور شد: در ایران اسلامی خانمی به مرگ طبیعی از دنیا می‌رود؛ اما شبکه‌های ماهواره‌ای ایران را متهم به نبود آزادی زنان و دیگر اتهام‌ها می‌زنند؛ اما بیش از ۳۰ هزار نفر در غزه کشته می‌شود هیچ اقدامی نمی‌کنند و آمریکا باسیاست دوگانه خود هر زمان بسته کمکی به این رژیم ارائه می‌کند.
 
 سالاری گفت: بعد از عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا به هم ریخت آمریکایی‌ها لفاظی‌ها را کنار گذاشته و این به برکت تفکر ولایی است .
 
 وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی امید همه ملت‌ها و مسلمانان مظلوم جهان است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از