حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان:

جذب معلم مناطق محروم نشان توجه رئیس‌جمهور شهید

جذب معلم مناطق محروم نشان توجه رئیس‌جمهور شهید

مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان گفت: اختصاص سهمیه جذب معلم در مناطق محروم هرمزگان مصداق عینی توجه ویژه رئیس‌جمهور شهید به مناطق محروم است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، به نقل از روابط‌عمومی آموزش‌وپرورش استان هرمزگان، محمد قویدل، با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی معلم خاص بشاگرد و جزایر استان هرمزگان در روز یکشنبه ۲ تیرماه اظهار کرد: در دولت سیزدهم با مدیریت و اهتمام رئیس‌جمهور شهید، اتفاقات بی‌نظیری در حوزه آموزش‌وپرورش استان هرمزگان رقم خورد.

وی افزود: اختصاص سهمیه جذب معلم ویژه بشاگرد و جزایر استان هرمزگان برای اولین‌بار در تاریخ آموزش‌وپرورش کشور نمونه‌ای از این اقدامات است که مصداق عینی توجه و ارادت خاص شهید جمهور آیت‌الله رئیسی به مناطق محروم می‌باشد.

مدیرکلآموزش‌وپرورش هرمزگان ادامه داد: در این آزمون ۳۳۴۴ نفر از داوطلبان در ۱۴  حوزه امتحانی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت که از بین آنان ۲۵۰ نفر معلم به منطقه بشاگرد و ۵۰ نفر به جزایر استان شامل ابوموسی، لاوان، لارک، هنگام و هندورابی اختصاص‌داده‌شده است.

 قویدل اعلام کرد: نتایج آزمون یک ماه بعد از آزمون کتبی در وبگاه جهاد دانشگاهی اعلام خواهد شد و داوطلبان ۴۵ رشته تحصیلی برای تصدی شغل آموزگاری دبیری و هنرآموزی در این آزمون شرکت خواهند کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از