حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

رئیس کمیته امداد حاجی‌آباد خبر داد:

توزیع ۱۶ هزار و ۹۶۰ وعده‌غذا بین نیازمندان

توزیع ۱۶ هزار و ۹۶۰ وعده‌غذا بین نیازمندان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان حاجی‌آباد از توزیع ۱۶ هزار و ۹۶۰ وعده‌غذای گرم میان خانواده‌های نیازمند در دهه نخست ماه محرم امسال خبر داد.

سعید دهقانی در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلیـ «هرمز» اظهار کرد: از ابتدای ماه محرم تاکنون، تعداد سه آشپزخانه با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)، در قالب پویش اطعام و احسان حسینی کار پخت‌وپز غذای گرم و توزیع میان عزاداران حسینی و خانواده‌های نیازمند را برعهده داشتند که در دهه نخست ماه محرم امسال تعداد ۱۶ هزار و ۹۶۰ وعده‌غذای گرم طبخ و بین نیازمندان شهرستان حاجی‌آباد توزیع شد
وی افزود: بر اساس برآوردهای صورت‌گرفته، ارزش کل غذاهای گرم توزیع شده از ابتدای ماه محرم تا شب گذشته ۲ میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان بوده که هزینه‌های آن با همت و همراهی خیران معزز، مراکز نیکوکاری، هیات‌ها، مساجد و... در شهرستان حاجی‌آباد تأمین شده است. 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) حاجی‌آباد با بیان اینکه پویش اطعام و احسان حسینی تا پایان ماه صفر ادامه خواهد یافت، اظهار داشت: مردم نیکوکار می‌توانند با کد دستوری #۰۷۶۶*۸۸۷۷* و یا شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۷۷۱۵ نذورات و کمک‌های خود را در قالب پویش اطعام و احسان حسینی به دست نیازمندان شهرستان حاجی‌آباد برسانند.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از