حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

دبير ستاد امربه‌معروف و نهي‌ازمنکر هرمزگان:

تمام تصمیمات شهید جمهور برای پیشرفت کشور بود

تمام تصمیمات شهید جمهور برای پیشرفت کشور بود

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان گفت: تمام تصمیماتی که گرفتند برای رشد و پیشرفت کشورمان ایران و در شأن مردم شهیدپرور ایران اسلامی بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن کریمی شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ با بیان اینکه سخن گفتن در خصوص ویژگی‌های شهید آیت الله رئیسی، کار هر کسی نیست، اظهار کرد: شهید جمهور فردی بود که شخصیت اول انقلاب، مقام معظم رهبری در مورد ویژگی‌های وی، صحبت‌های عمیق و قابل تأمل داشتند.

وی در ادامه افزود: قطعاً هرچه از کرامات و برکات و همچنین خصوصیات آيت‌الله شهید رئیسی گفته شود با کلام الکن ما، قابل مقایسه با حقیقت وجود این شهید والامقام نیست.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان تأکیدکرد: اگر بخواهیم ویژگی‌های شخصیتی این شهید عزیز را بشماریم می‌توانیم در رأس آن، به نیت پاک و اخلاص شهید آیت الله رئیسی اشاره داشته باشیم که در تمامی امور، نخست رضای خدا و امام زمان(عج) را در نظر داشتند.

کریمی ادامه: شهید جمهور، هر حرکتی را که به پیش می‌بردند یا هر تصمیم و اقدامی را که می‌خواستند انجام بدهند در رأس آن، رضای خدا را در نظر می‌گرفتند.

وی همچنین گفت: دومین ویژگی شهید رئیسی، تلاش در جهت خدمت به مردم عزیز و ولایت‌مدار کشور عزیزمان ایران بود، تمام تصمیماتی که گرفتند برای رشد و پیشرفت کشورمان ایران و در شأن مردم شهیدپرور ایران اسلامی بود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان سپس بیان کرد: شهید جمهور خود را موظف می‌دانستند که برای مردم کار کنند،، با مردم و همراه مردم باشند، در جهت رشد مردم و خدمت به مردم کار کنند، هیچ وقت خودشان را از مردم جدا ندانستند.

کریمی گفت: یکی دیگر از ویژگی‌های شهید رئیسی این بود که هیچ‌وقت خودشان را بالاتر و برتر از دیگران ندیدند، همیشه سعی کردند خودشان را در کنار دیگران ببینند و با مشورت دیگران و با همراه کردن نخبگان جامعه و سایر مسئولان سعی کردند حرکت خودشان را ادامه دهند.

وی اضافه کرد: شهید آیت‌الله رئیسی در همه موارد، سعی داشتند دیگران را هم سهیم کنند و از نظرات، ایده‌ها، طرح‌ها و گفته‌های تمامی اقشار جامعه به ویژه مسئولان، نخبگان و اساتید دانشگاه استفاده کنند تا بهترین تصمیم را در جهت آنچه صلاح و مصلحت مردم بود اتخاذ کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از