حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

با حضور استاندار هرمزگان؛

تفاهم‌نامه ساخت ۳۲۰ کلاس درس به امضا رسید

تفاهم‌نامه ساخت ۳۲۰ کلاس درس به امضا رسید

طی مراسمی با حضور استاندار هرمزگان و معاون وزیر آموزش و پرورش تفاهم نامه ساخت ۳۲۰ کلاس درس به امضا رسید.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی هرمز، در آئین گلریزان احداث و تجهیز فضاهای آموزشی هرمزگان که شامگاه سه‌شنبه با حضور معاون وزیر آموزش‌وپرورش و رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور برگزار شد تفاهم‌نامه احداث ۳۲ مدرسه با ۳۲۰ کلاس درس به ارزش ۱۰۰۰ میلیارد تومان بین مدیران عامل صنایع غرب بندرعباس، مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان، فعالان حوزه شیلات و مسئولان آموزش‌وپرورش استان به امضا رسید.

 

خیرین نیک‌اندیش هر کدام به نحوی در راستای حمایت از دستگاه آموزش‌وپرورش برای کمک‌رسانی اعلام آمادگی کردند و صیادان و آبزی‌پروریان هرمزگانی نیز در آیین برای اهدای ۲۵۰ دستگاه کولر به مدارس هرمزگان آمادگی خود را بیان کرد.

 

حميدرضا خان‌محمدی، معاون وزیر آموزش‌وپرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهيز مدارس كشور در این آیین با قدردانی از راهبرد حمایت استاندار هرمزگان از آموزش‌وپرورش، گفت: تلاش‌های استاندار هرمزگان، هرمزگان را به کارگاه مدرسه‌سازی تبدیل کرده است.

 

وی افزود: سال ۵۷ به‌ازای هر دانش‌آموز ۱.۵ مترمربع فضای آموزشی در کشور وجود داشت؛ اما امروز سرانه آموزشی در کشور به ۵.۲ مترمربع رسیده است.

 

معاون وزیر آموزش‌وپرورش تأکید کرد: در دو‌ساله این دولت ۵ هزار و ۸۰۰ فضای آموزشی در قالب ۲۷ هزار کلاس درس و ۳.۵ میلیون مترمربع به آموزش‌وپرورش کشور اضافه شده است.

 

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از