حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/06/11 | 2024/09/01

Logo

امام جمعه موقت بندرلنگه:

ترور شخصیت‌ها، کاخ ظلم جنایتکاران را متزلزل‌تر می‌کند

ترور شخصیت‌ها، کاخ ظلم جنایتکاران را متزلزل‌تر می‌کند

امام جمعه موقت بندرلنگه گفت: ترور شخصیت‌ها، کاخ ظلم‌ جنایتکاران را هر روز بیشتر متزلزل تر خواهد کرد.

‌ به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، حجت‌الاسلام حسن فقیهی‌فر، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان بندرلنگه، اظهار کرد: انسان باید همیشه به خدا ایمان داشته باشد واگر از خداوند دور و غافل شود دچار خفگی می‌شود.

وی در ادامه افزود: وقتی انسان به یاد خدا باشد آسايش و آرامش‌ به او دست خواهد داد و یکی از راه‌هايی که انسان را به خدا نزدیک می‌کند تقوا و پرهیزکاری است، هر که با تقواتر است نزدرخدای خود برتر است.

امام جمعه موقت بندرلنگه گفت: اگر انسان ارتباط با خدا داشته باشد و نماز که ستون و شالوده دین هست فراموش نکند و اولویت‌های خود در راس امورات قرار دهد، خداوند تبارک و تعالی هم هوای او را خواهد داشت.

فقیهی‌فر به پنچم صفر، سالروز پر پر شدن حضرت رقیه(س)، دختر امام حسین(ع) اشاره کرد و گفت: این دختر سه ساله‌، در خرابه شام، جان خود را به خاطر پدر. از دست داد.

وی همچنین به هفتم صفر، سالروز شهادت اما م حسن مجتی (ع) به روایتی اشاره کرد و گفت: امام دوم شیعیان جهان، به واسطه همسرش به درجه رفیع شهادت نائل شد.

امام جمعه موقت بندرلنگه به مقاومت اسلامی اشاره و اضافه کرد: انسان باید همیشه در مسیر پیشترفت و مقاومت‌ در تمام زمینه‌ها و در مقابل ظلم و ستم ايستادگي کند.

 فقیهی‌فر، به شهادت اسماعیل هنیه اشاره کرد و افزود: ترور شخصیت‌ها، کاخ ظلم‌ جنایتکاران را هر روز بیشتر متزلزل تر خواهد کرد. 

 وی بیان کرد: یکی از عوامل گسترده بساط ظلم در منطقه، وجود غده سرطانی به‌نام برژیم صهیونیستی است، پس اراده ملت برای مبارزه جدی با ظلم و تعدی و تجاوز است و باید وعده صادق ۲ عملیاتی شود.

امام‌ جمعه موقت بندرلنگه ادامه داد: اگر ایران این کار انجام ندهد رژیم صهیونیستی دوباره حمله ترور در کشور ما شروع خواهد کرد، پس باید این رژیم تنبیه شود.

 فقیهی‌فر بیان داشت: اگر به رژیم جعلی صهیونیستی سیلی زده نشود،  اسلام در خطر خواهد بود، لذا ملت‌های اسلامی با وحدت، ریشه اسرائیل را در منطقه نابود کنند.

 امام جمعه موقت بندرلنگه به ۲۶ مرداد روز بازگشت آزادگان سرفراز به میهن اسلامی در سال ۱۳۶۹ اشاره کرد و افزود: آزادگان افتخار بزرگ ایران هست که چندین سال در اسارت رژیم صدام گرفتار بودند که در چنین روزی از بند اسارت راهی یافتند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از