حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس مطرح کرد:

تاکید امامین انقلاب به مشارکت حداکثری

تاکید امامین انقلاب به مشارکت حداکثری

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه امامین انقلاب همواره به مشارکت حداکثری در انتخابات تأکید داشته‌اند، گفت: با حضور حداکثری در انتخابات برنده کارزار انتخاباتی ملت ایران است.

مصیب نظری در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» ضمن دعوت از آحاد مردم برای شرکت در انتخابات اظهار کرد: مردم ایران اسلامی در تاریخ انقلاب اسلامی با حضور در صحنه‌های مختلف انقلاب ثابت کرده‌اند پای انقلاب و نظام هستند.
 
 وی بیان کرد: بصیرت و آگاهی در میان مردم موج می‌زند و با حضور همراه با آگاهی و انتخاب شخص اصلح بار دیگر برگ زرینی را در تاریخ کشورمان به ثبت خواهیم رساند.
 
 رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس مطرح کرد: مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بر مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح تأکید کردند و ما به پیروی از مقتدایمان هم حضور حداکثری باید داشته و هم با تحقیق و شناخت دقیق از کاندیداها فرد اصلح را انتخاب کنیم.
 
 نظری با بیان اینکه حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح ادامه‌دهنده راه شهدا و ادای دین به خون پاک آنان است، تصریح کرد: شهید رئیسی در دولت سیزدهم خدمات بسیاری را به ملت ایران ارائه کردند و تا پای جان برای آبادی و آبادانی کشور عزیزمان ایستاد؛ برای اینکه راه شهید رئیسی ادامه یابد باید در انتخابات شرکت کنیم و اصلح‌ترین فرد را نیز انتخاب کنیم.
 
 وی با بیان اینکه امامین انقلاب همواره به مشارکت حداکثری در انتخابات تأکید داشته‌اند، گفت: با حضور حداکثری در انتخابات برنده کارزار انتخاباتی ملت ایران است.
 رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس افزود: هر چه مشارکت ملت ایران در انتخابات پرشورتر باشد اقتدار کشور عزیزمان در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی نیز افزایش‌یافته و تمام دنیا می‌دانند که ملت غیور ایران اسلامی پشتیبان کشورشان هستند.
 
 نظری یادآور شد: بی‌شک هر کس دل در گرو خاک پاک ایران اسلامی دارد با حضور حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری حماسه‌ای دیگر را خلق خواهد کرد و هر رأی ما در انتخابات مانند تیشه‌ای بر ریشه بدخواهان نظام و انقلاب است.
 
 وی خاطرنشان کرد: مردمان دریادل هرمزگان با حضور طوفانی خود همراه با سراسر کشور بار دیگر برای آبادانی و آبادی کشور در انتخابات شرکت می‌کنند.
 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از