حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد(ع):

تاب‌آوری ملت ایران به اوج رسیده است

تاب‌آوری ملت ایران به اوج رسیده است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: فتنه سال گذشته که هر ثانیه آن را می‌توانست یک کشور قدرتمند را نابود سازد؛ اما ملت ما با سرافرازی از آن عبور کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین پولادی در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: آمریکا و صهیونیست در طول تاریخ انقلاب اسلامی کشورمان همواره به دنبال فتنه افکنی بوده‌اند و همچنان به این کار پلید خود در آینده نیز ادامه خواهند داد.
 
 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان تصریح کرد: ما از فتنه گریزان نیستیم؛ زیرا می‌دانیم در مسیر فضاسازی و بسترسازی ظهور امام‌زمان (عج) فتنه‌ها در مسیر خواهد بود؛ اما آن چیزی که ما دنبال آن هستیم عبور از این فتنه‌ها است.
 
 

حجت‌الاسلام والمسلمین پولادی تأکید کرد: فتنه سال گذشته پیچیده‌ترین فتنه‌ای بود که در تاریخ انقلاب اسلامی اتفاق افتاده بود امری طبیعی است؛ زیرا دشمنان ما نیز از تجربه اندوخته خود استفاده کردند و با تمام تجربیاتشان به میدان آمدند نقاط ضعف خودشان را برطرف کرده بودند نقاط قوت ما را از قبل سعی کرده بودند به نقاط ضعف تبدیل کنند و فتنه سال گذشته بزرگ‌ترین جنگ ادراکی تاریخ بشریت بود؛ یعنی جنگ ترکیبی، تصویرسازی و ذهنی بود؛ اذهان ملت ما را با استفاده از شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ای آماده کرده بودند که در مسیری که آنها فتنه ایجاد کرده بودند ملت ما یا ساکت باشند و یا آنها را همراهی کنند و از انقلاب دفاع نکنند.
 
 

وی افزود: در سال گذشته فتنه پیچیده و ترکیبی بود و تلاش چهره‌های شاخص و سلبریتی‌ها چه در امر ورزش چه هنر و موسیقی و....عموماً علیه انقلاب اسلامی حضور پیدا کردند و در خارج و داخل کشور نیز تمام توانایی دشمن به میدان آوردند.
 
 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان مطرح کرد: در استان هرمزگان در اوج فتنه سال گذشته دختران و پسرانی نوجوانی که در امر اغتشاشات در کف خیابان‌ها شعار علیه نظام، انقلاب و قرآن می‌دادند معمولاً این‌ها مواد مخدر و مشروبات الکلی مصرف کرده بودند که دشمنان این مرزوبوم باواسطه این‌ها را شناسایی و پیدا کرده و غرق در این مسائل و آلودگی‌ها کرده بودند و هنگامی که از آن حالت جسمی برمی‌گشتند اظهار ندامت و پشیمانی می‌کردند.
 
 

پولادی گفت: هر چند که دشمن تمام توان خود را در سال گذشته به میدان آورده بود؛ اما رمز و راز پیروزی ملت ایران کمااینکه در طول تاریخ انقلاب اسلامی همه نصرت و پیروزی بوده در جنگ ترکیبی و ادراکی سال گذشته یکی از شاخه‌های اصلی آن ولایت‌مداری ملت ما است.
 

وی ادامه داد: همان گونه که در دفاع مقدس با رهبری امام (ره) و اطاعت مردم به پیروزی رسیدیم در فتنه گذشته نیز قیام لله امام امت و مردم بود و استقامت و صبر بر این قیام‌لله بود؛ مشکلات اقتصادی و تورم به اوج خود رسیده بود و رفتار نادرست برخی از مسئولان نیز وجود داشت؛ اما مردم وقتی صحنه را دیدند فهمیدند که اغتشاشگران برای مطالبه نیامده‌اند؛ بلکه علیه دین و اسلام شعار می‌دادند؛ لذا ملت حسینی، علوی و فاطمی ما این‌ها را خوب تشخیص دادند.
 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: رهبری، اطاعت‌پذیری ملت ما از رهبری و بصیرت مردمی در طول تاریخ انقلاب اسلامی به اوج رسیده است.
 

 

پولادی عنوان کرد: تاب‌آوری ملت ایران نیز به اوج رسیده و مقاومت افزایش‌یافته و فتنه‌های گذشته؛ مانند فتنه ۷۷، ۸۸ و فتنه بنزینی ملت تجربه کرده بود و فتنه سال گذشته که هر ثانیه آن را می‌توانست یک کشور قدرتمند را نابود سازد؛ اما ملت ما با سرافرازی از این فتنه عبور کردیم و آنچه امروز مشاهده می‌شود روسفیدی ملت ایران و در مقابل شاهد سرافکندگی و روسیاهی طرف مقابل هستیم.
 

 وی تصریح کرد: نتیجه شکست فتنه‌گران سال گذشته است که امروز عربستان دست دراز کرده و دارد مذاکره می‌کند، پول‌های بلوکه شده ما را آزاد می‌کنند، عضو شانگهای و همه کشورها به صف ایستاده‌اند با ما مذاکره کنند و مشکلاتشان را حل کنند.

 

 مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در هرمزگان خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز دشمن به دنبال فتنه‌افکنی و ایجاد اغتشاشات درون کشور بود که مردم بصیر ایران دست رد بر آنان زدند و یاد شهدایی که سال گذشته در اغتشاشات به شهادت رسیدند به‌خصوص شهید امیری دوماری از جزیره قشم را گرامی می‌داریم.


 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از