حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده:

بیمه اجتماعی زنان روستایی به شهرها سرایت کند

بیمه اجتماعی زنان روستایی به شهرها سرایت کند

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: امیدواریم بودجه بیمه اجتماعی زنان روستایی هر سال تامین شود و این بیمه در دولت چهاردهم نیز ادامه یابد و به شهر‌ها نیز سرایت کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ به نقل از راه دانا; انسیه خزعلی با اشاره به مهمترین اقدامات دولت سیزدهم در حوزه بانوان اظهار کرد: از مهم‌ترین مسائل در دولت سیزدهم ارتقاء جایگاه زنان در ادارات دولتی بود. همچنین، اختصاص یک درصد بودجه دستگاه‌ها به حوزه زنان و خانواده که توانست دست خانم‌ها را برای اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مرتبط با بانوان باز کند.

 

وی افزود: مشارکت زنان در شورا‌های عالی تصمیم‌گیری و مشارکت مشاوران زن و همترازی آن‌ها با جایگاه معاون وزیر، از جمله کار‌های جدید و نوآورانه‌ای بود که در دولت سیزدهم صورت گرفت.

 

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ادامه داد: بیمه‌های ویژه خانواده، از جمله بیمه زنان باردار و شیرده و همچنین بیمه اجتماعی خانم‌های روستایی که همه برای نخستین بار در این دولت انجام شد، از جمله اقدامات مهم دولت سیزدهم بود که امیدواریم بودجه آن هر سال تامین شود و این بیمه در دولت چهاردهم نیز ادامه یابد و به شهر‌ها نیز سرایت کند.

 

خزعلی گفت: این دولت رکورد جدیدی را در ارائه خدمت به ثبت رساند، چرا که صرفا در کمتر از سه سال، بیست کار جدید در زمینه زنان و توانمندسازی آنان انجام داده است.

انتهای خبر/

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از