حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

سرپرست نائب‌رئیسی بانوان فدراسیون دوومیدانی:

به‌دنبال تکرار دوران طلایی دوومیدانی هستیم

به‌دنبال تکرار دوران طلایی دوومیدانی هستیم

سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون دوومیدانی گفت: حدادی از من خواسته آنقدر در کنار سایر همکاران در فدراسیون کار کنیم که دوران طلایی دوومیدانی تکرار شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» به نقل از تسنیم، درباره بازگشت به فدراسیون دوومیدانی و انتصاب به عنوان سرپرست نایب رئیسی بانوان این فدراسیون اظهار کرد: از چند روز قبل که احسان حدادی وارد فدراسیون شد، از من دعوت کرد در این پست قرار بگیرم. حدادی به دنبال ایجاد تحول در دوومیدانی است. او تجربه زیادی در این رشته دارد و عزم خود را جزم کرده تا دوومیدانی را متحول کند. همه باید به او کمک کنیم تا دوومیدانی از وضعیتی که در طول دوران سرپرستی قرار داشت، فاصله بگیرد و بتواند به انتظارهای حدادی درخصوص تبدیل شدن به یک فدراسیون بین‌المللی برسد.

وی درباره انتظاراتی که حدادی از حوزه بانوان دارد، گفت: او از من خواسته هرگز دست از تلاش نکشم و آنقدر در کنار سایر همکاران در فدراسیون کار کنیم که دوران طلایی دوومیدانی تکرار شود. تلاش و کوشش، مهمترین خواسته حدادی است و امیدوارم بتوانیم انتظاراتش را برآورده کنیم. در همین چند روز تا دیر وقت در فدراسیون هستم تا بتوانیم برنامه‌ریزی خوبی برای بانوان انجام دهیم.

سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون دوومیدانی خاطرنشان کرد: باید بیشتر کار کنیم، چون در حوزه‌هایی همچون آموزش، داوری، مربیگری و همچنین حوزه ورزش قهرمانی نیازمند تلاش بسیار زیادی هستیم. 12 سال در فدراسیون بودم و در طول این هفت ماه که حضور نداشتم، دیدم که هنوز برخی کارها انجام نشده است. بدون شک با مدیریت حدادی می‌توانیم برنامه‌ها را به طور کامل اجرایی کرده و شاهد موفقیت‌های بیشتر باشیم.

بهزادی با اشاره به کسب سهمیه المپیک توسط فرزانه فصیحی گفت: واقعاً اتفاق بزرگی بود که فصیحی از طریق رنکینگ به این مهم دست یافت، حیف که حمیده اسماعیل‌نژاد المپیکی نشد. اگر او در یک مسابقه دیگر شرکت می‌کرد، می‌توانست سهمیه بگیرد و مثل فصیحی المپیکی شود، چون اسماعیل‌نژاد در رنکینگ 56 قرار داشت که در واقع لب مرز بود. به هر صورت امیدوارم در دوره‌های آینده به این هدف برسد. در خصوص فصیحی هم او تمریناتش را تا زمان اعزام به المپیک در صربستان پیگیری می‌کند. از او دعوت کردیم که در لیگ هم شرکت کند و امیدواریم این اتفاق برای مراحل دوم و سوم لیگ برتر رخ دهد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از