خبر های امروز : 11
بهره‌مندی روابط‌عمومی فولاد هرمزگان از هوش مصنوعی
شماره خبر : 8046
13:08 1404-02-29
مدیر روابط‌عمومی خبر داد:
بهره‌مندی روابط‌عمومی فولاد هرمزگان از هوش مصنوعی
مدیر روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به بهره‌مندی این واحد از هوش مصنوعی گفت: پیوند روابط عمومی با ابزارهای نوینی همچون هوش مصنوعی، مانند پلی ارتباطی عمل می‌کند که می‌تواند جامعه هدف سازمان را گسترش دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمز به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، رضا صفریان، به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی گفت: روابط عمومی هر سازمان را می‌توان به مثابه ویترینی شیشه‌ای دانست که ضمن معرفی فعالیت‌های مجموعه، به عنوان پلی ارتباطی با کلیه ذی‌نفعان داخلی و خارجی در جامعه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی افزود: امروزه یکی از موضوعات مهم در دنیای ارتباطات که به عنوان ابزاری مهم و کاربردی از آن یاد می‌شود، «هوش مصنوعی مولد» است، بر اساس تحقیقات صورت‌ گرفته، هوش مصنوعی در حال تبدیل شدن به یکی از ابزارهای استاندارد در حوزه روابط عمومی است.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان همچنین بیان داشت: در واقع، پیوند روابط عمومی با ابزارهای نوینی همچون هوش مصنوعی، مانند پلی ارتباطی عمل می‌کند که می‌تواند جامعه هدف سازمان را گسترش دهد. ما نیز در واحد روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، ضمن استفاده از توانمندی و دانش نیروهای متخصص در تولید محتوا، در تلاشیم با بهره‌گیری از هوش مصنوعی مولد، این فرآیند را تسهیل کرده و در نهایت، تصویری شفاف و روشن از فعالیت‌های این فولادساز بزرگ به جامعه ارائه کنیم.

انتهای خبر/

نظرات
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفری باشید که نظر می‌گذارید!