حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/02/30 | 2024/05/19

Logo

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان:

بسیج سازندگی ساز امید را در جامعه می‌نوازد

بسیج سازندگی ساز امید را در جامعه می‌نوازد

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان گفت: بسیج در سال‌های اخیر با ارائه وام‌های اشتغال‌زایی و حمایت از تولیدکنندگان توانسته از مشاغل زود بازه حمایت‌های خوبی را انجام دهد و چرخ تولید و اقتصاد کشور را به چرخه در بیاورد.

  یاسین باوقار در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» اظهار کرد: بسیج سازندگی که از نیروهای تازه‌نفس بسیجی تشکیل شده از زمان تشکیل آن تاکنون هر مکانی که نیاز به حضور خودجوش و مردمی بوده حضوری پر رنگ و مثمرثمر داشته است.

وی با اشاره به اینکه جهادگران در بسیج سازندگی زمان و مکان برای کمک‌کردن برایشان فرقی نمی‌کند، عنوان کرد: در بحران‌ها و مواقع اضطراری نیروهای جهادی و بسیجیان در خط مقدم یاری رساندن قرار دارند و این بحران‌ها می‌خواهد سیل و زلزله باشد یا ساختن خانه محرومی.

  مسئول بسیج سازندگی هرمزگان با اشاره به آغاز هفته بسیج سازندگی گفت: در این هفته پرخیروبرکت ۲۰ مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان بندرعباس و سیریک افتتاح و ۵۰ مورد نیز در شهرستان‌های بندرعباس و بشاگرد مرمت می‌شود.

  باوقار با بیان اینکه ۲۰ کیلومتر جاده بین مزارع در شهرستان حاجی‌آباد افتتاح می‌شود، بیان کرد: یکی از اقدامات بسیج سازندگی ارائه خدمات به کشاورزان برای چرخش تولید است این خدمات می‌تواند وام برای توسعه کشاورزی آن‌ها باشد و یا احداث جاده برای آنان برای سهولت در رفت‌وآمد.

  وی با اشاره به اینکه در هفته بسیج سازندگی از تولیدکنندگان برتر استان در حوزه اقتصاد مقاومتی بسیج تجلیل می‌شود، تصریح کرد: ۸۰ گروه برتر برای ارائه خدمات گوناگون به مناطق محروم استان در این هفته اعزام می‌شوند.

  مسئول بسیج سازندگی هرمزگان با اشاره به اعزام پنج تیم پزشکی در این هفته به مناطق محروم بیان کرد: این تیم پزشکی متشکل از پرستار و پزشک عمومی است و در طول سال نیز با همکاری سایر ارگان‌ها تیم پزشکی به مناطق دوردست استان اعزام می‌شوند.

  باوقار با بیان اینکه بسیج سازندگی ساز امید را در جامعه می‌نوازد، خاطرنشان کرد: بسیج در سال‌های اخیر با ارائه وام‌های اشتغال‌زایی و حمایت از تولیدکنندگان توانسته از مشاغل زود بازه حمایت‌های خوبی را انجام دهد و چرخ تولید و اقتصاد کشور را به چرخه در بیاورد.

 وی با بیان اینکه ۶۵۰ صندوق ذخیره قرض‌الحسنه بسیجیان در هرمزگان وجود دارد، گفت: این صندوق‌ها ۲۲ هزار و ۲۴۶ نفر عضو دارد که تا کنون برای ۷ هزار نفر اشتغال ایجاد شده است.

 مسئول بسیج سازندگی هرمزگان خاطرنشان کرد: یک هزار و ۵۰۰ نفر جهادگر بسیجی در هرمزگان وجود دارد که در بازه‌های زمانی مختلف به اردوهای جهادی اعزام می‌شوند.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از