حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

فرمانده سپاه ناحیه بندرخمير:

بسیج با تمام توان به میدان تولید می‌آید

بسیج با تمام توان به میدان تولید می‌آید

فرمانده سپاه ناحیه بندرخمیر گفت: سپاه و بسیج برای تحقق شعار سال در راستای فرمایشات رهبری در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی در میدان جهاد و خدمت حضور دارد.

 حميد كمالى در گفتگو با حبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز» ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و تقارن آن با بهار قرآن به مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی و  شهرستان بندرخمير اظهار کرد: خداوند بیداری را در دل‌ها و جان‌های مردم با دمیدن روح تازه در طبیعت جلوه‌گر کرده و امسال تقارن مبارک بهار طبیعت و بهار قرآن فرصتی مغتنم برای شکرگزاری از نعمت‌های بی‌پایان الهی است.

فرمانده سپاه ناحيه بندرخمير با اشاره به انتخابات ١١ اسفند ماه ادامه داد: يكى از افتخارات شهرستان، مشارکت حداکثری در انتخابات بود که همگام با سراسر کشور، امید دشمنان اسلام به یاس و نا امیدی مبدل شد و بار دیگر ساحل نشینان این خطه از جنوب کشور نشان دادند که سر نوشت کشور برایشان از هر چیز دیگری مهم‌تر و با‌ارزشمندتر است.

 

وى در ادامه افزود: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند، بر همین اساس در سال جدید نیز تکیه بر مسئله تولید است.

 

 كمالى شعار سال را شعاری پر محتوا در راستای رونق تولید و ایجاد اشتغال برای جوانان عنوان کرد و گفت: شعار سال کاملاً حجت را برای همه مسئولان و کارگزاران نظام در امر تولید تمام کرده است تا با وارد کردن مردم در امور اقتصادی کشور به رونق اشتغال و اقتصاد کمک کنیم؛ همان‌گونه که از اول انقلاب نیز هر جا مردم وارد شدن کارها به نحو احسنت صورت می‌گیرد.

 

فرمانده سپاه بندرخمير خطر نشان كرد: بسیج برای تحقق شعار سال همراه با سایر نهادها و دستگاه‌ها با تمام توان و ظرفیت‌ها به میدان خواهد آمد و همان‌گونه ‌که در سال‌های گذشته نیز در بسیج سازندگی با اعطای وام به جویندگان و کارآفرینان توانسته کمکی در راستای به چرخه در آوردن چرخ تولید داشته باشد امسال نیز پرقدرت‌تر از همیشه بسیجیان دلاور به میدان تولید خواهند آمد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از