حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

در بازدید رئیس هیئت بسکتبال هرمزگان انجام شد؛

بررسی مشکلات بسکتبال میناب

بررسی مشکلات بسکتبال میناب

رئیس هیئت بسکتبال استان هرمزگان و اعضای این هیئت به همراه سرپرست اداره ورزش و جوانان میناب، رئیس هیئت بسکتبال این شهرستان از اماکن ورزشی و زیر ساخت‌های ورزشی میناب بازدید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی هرمز؛ حسن رأفتی سرپرست اداره ورزش و جوانان میناب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دکتر شبان شهید مدافع سلامت و پدر و پیشکسوت بسکتبال در نشست بررسی مشکلات ورزش بسکتبال میناب اظهار کرد: بر هیچ کس پوشیده نیست که بسکتبال میناب در گذشته حضوری قدرتمند در استان و لیگ کشور داشت که پیشکسوتان و بازیکنان قدرو مقتدر در سطح ملی داشته است.

وی افزود: با مشارکت و همدلی اعضای جدید هیئت بسکتبال شهرستان میناب می‌توانیم با ارائه راهکارهای مناسب مشکلات این رشته حل و فصل کنیم.

وی در ادامه یادآور شد: قطعاً پیگیری‌های لازم نسبت به پیشرفت بسکتبال شهرستان و اقدامات لازم توسط اداره ورزش و جوانان، با همکاری و مشارکت هیأت شهرستان و استان در دستور کار این اداره قرار دارد تا بسکتبالیست‌های این شهرستان در دو بخش آقایان و بانوان به مانند سالهای گذشته بتوانند در مسابقات قهرمانی و لیگ‌های استانی و کشوری قدرتمندانه حضور داشته باشند .

در ادامه، شاهی رئیس هیأت بسکتبال استان هرمزگان ضمن تبریک به سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان میناب گفت: با انتخاب حسن رأفتی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان میناب، امیدوارم با مشارکت جامعه ورزشی شهرستان شاهد رشد و شکوفایی رشته بسکتبال در این شهرستان باشیم.

وی افزود: در سال‌های گذشته مینابی‌ها در قالب تیم‌های آرش، ادمیس ، انامیس و آسا میناب در تمام رده‌های و پایگاه‌های استعدادیابی در شهرستان فعال بودند.

رئیس هیأت بسکتبال استان خاطرنشان کرد: با همکاری سرپرست اداره ورزش و جوانان میناب که خود از چهره‌های مشهور ورزشی این شهرستان بتوانیم شاهد شکوفایی و رونق و پیشرفت جامعه ورزشی میناب باشیم .

 شاهی رئیس ه‍یئت بسکتبال استان و هیأت همراه، از سالن چند منظوره ۲۵۰۰ نفری میناب و اماکن ورزشی بازدید کردند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از