حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/02/15 | 2024/05/04

Logo

نخستین دوره رقابت‌های دومینو جام طلایی هرمزگان؛

باغشهر فین عنوان قهرمانی را کسب کرد

باغشهر فین عنوان قهرمانی را کسب کرد

دبیر کمیته دومینو استان هرمزگان از برگزاری نخستین دوره رقابت‌های دومینو جام قهرمانان طلایی هرمزگان در دو بخش تیمی و انفرادی در سالن مرکز رشد جهاد دانشگاهی هرمزگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ به نقل از صبح ساحل، حمید کرمی گفت: در رقابت‌های انفرادی ۲۴ شرکت‌کننده حضور داشتند که محمود طاهری زاده تنها با یک شکست و پیروزی در تمامی مسابقات علاوه بر کسب مقام قهرمانی عنوان استاد بزرگی این رقابت‌ها را از آن خود کرد.
 حسن جعفری عنوان نایب‌قهرمانی به خودش اختصاص داد. محسن احمدی‌زاده بر جایگاه سوم ایستاد و صادق یوسفی یگانه عنوان چهارمی را کسب کرد.

 
 وی بیان داشت: در مسابقات تیمی این رقابت‌ها که با شرکت گروه مجهزهای باغشهر فین متشکل از محمود طاهری زاده و محسن احمدی‌زاده، استقلال متشکل از صادق یوسفی یگانه و امیررضا شریفی، آترین متشکل از احمد دریس سیدی و حمید کشوری، آذرخش متشکل از حمید نامی و حیدر پیروی، پرسپولیس متشکل از حسن جعفری و عمادالدین جعفری، مینو جهان متشکل از هادی خاکسار و پرویز شیخ‌آبادی، Explosion متشکل از هادی امامدادی و مجید میرزایی، ذوالفقار متشکل از بلال موسی‌زاده و زهرا سروش، OMNI متشکل از نیایش میرزایی و امیدرضا جوکار، روشنا متشکل از لیلا خوش نواز و زاهده حسینی، پزشکان متشکل از امید زاهدی و صلاح‌الدین درغال، دانشگاه آزاد اسلامی متشکل از آیلین سیفی و محمدرضا شریفی میناب برگزار شد محمود طاهری زاده و محسن احمدی‌زاده از تیم باغشهر فین (دانشگاه پیام‌نور) در دیداری نزدیک، تماشایی و نفس‌گیر مقابل تیم استقلال به پیروزی رسیدند و علاوه بر کسب مقام قهرمانی به‌عنوان استاد بزرگی دومینو تیمی استان هرمزگان دست یافتند. در دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها نیز تیم آترین با برتری مقابل تیم آذرخش بر سکوی سوم ایستاد.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از