حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

با هدف حمایت از تولید انجام شد؛

بازدید رئیس‌دادگستری از بزرگ‌ترین مزرعه محصولات گرمسیری کشور

بازدید رئیس‌دادگستری از بزرگ‌ترین مزرعه محصولات گرمسیری کشور

رئیس‌ کل دادگستری هرمزگان، دستورات لازم را جهت رفع موانع و مشکلات سرمایه‌گذاران در بزرگ‌ترین مزرعه محصولات گرمسیری کشور صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی هرمز؛ در راستای اجرای سیاست‌های حمایت حقوقی و قضایی از سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال، مجتبی قهرمانی رئیس‌کل دادگستری هرمزگان به همراه جمعی از مسئولان قضایی از مرکز بزرگ تولید محصولات کشاورزی بهمن واقع در شهرستان حاجی‌آباد بازدید کرد.
 
 

مجتبی قهرمانی هدف از این بازدید را اجرای سیاست‌های کلان دستگاه قضایی در حمایت از سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال عنوان کرد و افزود: در خصوص مشکلات و موانعی که سرمایه‌گذاران در این مزرعه بزرگ تولید محصولات کشاورزی دارند تمهیدات لازم اتخاذ خواهد شد.
 
 

وی در ادامه افزود: در راستای تأکیدات ریاست قوه قضائیه مبنی بر لزوم حل مشکلات واحدهای تولیدی، تمام توان خود را به کار خواهیم بست تا ضمن ایجاد اشتغال پایدار، شرایط مساعد برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه فراهم شود.
 
 

قهرمانی تصریح کرد: دادگستری استان هرمزگان اجازه نخواهد داد هیچ واحد تولیدی تعطیل شود و با جدیت پیگیر حل مشکلات و رفع موانع آن‌ها با همکاری همه دستگاه‌ها خواهد بود.
 
 

رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان همچنین پس از استماع گزارش سرمایه‌گذاران این مرکز بزرگ تولید محصولات کشاورزی و بررسی مسائل مطرح شده، دستورات لازم را جهت رفع موانع و مشکلات موجود صادر کرد.
 
 

مزرعه بهمن با مساحتی بالغ بر ۲۸۷ هکتار در شمال استان هرمزگان و در حوزه شهرستان حاجی‌آباد واقع شده که ۶۰ هکتار از آن به تولید خرمای مرغوب مَجول و ۲۲۷ هکتار از آن نیز به ایجاد بزرگ‌ترین باغ گردوی گرمسیری پَکان اختصاص داده شده است.
 

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از